جعبه تقسیم ضد انفجار

0 4

جعبه تقسیم ضد انفجار

از جعبه تقسیم ضد انفجار به صورت روکار استفاده می گردد . ویژگی این جعبه تقسیم ها ضد آب و گرد و غبار و همچنین ضد انفجار بودن آنهاست.در محیط هایی با ریسک بالا و پر خطر که وجود مواد اشتعال زا و فشار بالای برق احتمال انفجار دارد از این جعبه تقسیم ها استفاده می شود.

این جعبه ها کاملا مقاوم در برابر ورود گاز ها در زمان نشتی و همچنین آب هستند.جعبه تقسیم های ضد انفجار از جنس های فولادی و آلومینیومی ساخته می شوند و جالب است بدانیم که معمولا این جعبه تقسیم ها به صورت گرد ساخته می شوند.

از اهم خصوصیات این جعبه تقسیم ها و جود بدنه با ضخامت بالا و درب به اصطلاح آب بند آنهاست ، طریقه آب بندی درب این جعبه تقسیم ها معمولا با وجود یک واشر نرم با خاصیت الاستیک و تعداد زیادی پیچ به بدنه آب بند می شوند.البته کیفیت ساخت و فیکس بسته شدن درب به بدنه بسیار موضوع با اهمیتی است.

جعبه تقسیم های ضد انفجار در ابعاد ۱۰*۱۰ / ۱۵*۱۵ / ۲۰*۲۰ / ۲۵*۲۵ سانتیمتر و عمق های ۵ / ۷ سانت و دیگر سایز های سفارشی تولید میگردد.

پانچ و سوراخ های این جعبه تقسیم ها طبق استاندارد های ISO METRIC و PG ایجاد می گردند.

 

 

 

 

جول سایز پانچ ها جعبه تقسیم ها بصورت زیر می باشد:(که باید برای همه جعبه ها بیاید)

 

PG ISO
۱۳٫۵ ۲۰
۱۶ ۲۵
۲۱ ۳۲
۲۹ ۴۰
۳۶ ۵۰
۴۸ ۶۳

 

 

 

پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه یجعبه تقسیم ضد انفجار، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 جهت سفارش این محصول با ما تماس بگیرید

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.