لوله کابل برق با قیمیتی ارزان

لوله کابل برق

0

لوله فولادی برق با قیمیتی ارزان

فروش لوله فولادی گالوانیزه کابل برق لوله فولادی کابل برق و لوله کاندوئیت کابل برق لوله pg16 گالوانیزه و لوله کابل ساختمان لوله محافظ کابل pg 16 و لوله برق conduit و لوله برق pg 16 لوله : فولادی کابل برق و فولادی گالوانیزه گرم برق لوله برای حفاظت کابل

لوله فولادی برق

به علت استقامت بسیار زیاد دارای مصارف صنعتی وسیع تری نسبت به اقسام دیگر می باشد. در مجموع این لوله ها ابزاری هستند که همانند یک روکش کار می کنند و می توانند کابل هایی را که از داخل آن عبور می کنند را در مقابل آسیب دیدن یا تماس بی واسطه اشخاص با آنها حفاظت نمایند. به کارگیری این لوله های فولادی همواره در تاسیسات اداری، هتل ها، منازل، فروشگاه ها ، هتل ها و… متداول می باشد اما منوط به مکان مدنظر بایستی لوله ای با جنس مطلوب را تعیین نمود به عنوان مثال برای مصارف صنعتی استفاده از لوله فولادی یا گالوانیزه مطلوب می باشد.

لوله کابل برق با قیمیتی ارزان

لیست قیمت لوله های فولادی به ریال و به ازای هر متر در شاخه های سه متری میباشد

سایز لوله مشکی گالوانیزه سرد آبکاری گرم
لوله سایز pg 11 ۱۳۳۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰
لوله سایز pg 13/5 ۱۳۷۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰
لوله سایز pg 16 ۱۵۳۰۰۰ ۲۸۵۰۰۰
لوله سایز pg 21 ۱۸۳۰۰۰ ۳۴۵۰۰۰
لوله سایز pg 29 ۳۳۵۰۰۰ ۴۴۵۰۰۰
لوله سایز pg 36 ۴۴۵۰۰۰ ۵۴۵۰۰۰
لوله سایز pg 48 ۵۶۰۰۰۰ ۷۶۰۰۰۰

 

جهت اطلاع از آخرین قیمت با ما تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

 

عملکرد لوله فولادی برق

اقسام متنوع لوله و اتصالات برق برای مقاصد معینی تولید می شوند به عنوان مثال از اقسام لوله فولادی برق گالوانیزه گرم یا سرد برای عبور ابزارآلات برق در کارخانه ها و موسسات به کار گرفته می شود در حقیقت جنس این لوله ها از فلز بوده که توانایی حمل نیروی بسیاری را دارند. در برابر هر نوع ضربه یا فشاری نمی شکنند همچنین در محیط هایی که احتیاج به استقامت و محافظت مطلوب از کابل کشی های تاسیسات وجود دارد که می توان از اقسام متنوعی از آن را به شیوه روکار یا توکار استفاده نمود.

 

https://xn-----ctdf7ao1inkac7ale79q.com/wp-content/uploads/2021/10/callme.gif

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.