لوله گالوانیزه گرم برق

لوله گالوانیزه گرم

1

لوله گالوانیزه گرم برق

لوله فولادی گالوانیزه داغ در فرآیند تولید با استفاده از لوله های فولادی از زنگ زدگی پاکسازی می شود، سپس در مایع آلیاژ روی با دمای ۵۰۰ درجه سانتیگراد غوطه ور خواهد شد و لایه روی متصل به سطح فولاد را برای رسیدن به هدف ضد خوردگی ایجاد می کند.

گالوانیزه گرم به عنوان یکی از انواع لوله گالوانیزه از سال ۱۸۳۶ به بعد مورد توجه قرار گرفت. در این شیوه  لایه روی به عنوان یک لایه قربانی عمل می کند، این یعنی قبل از فولاد کربنی زیر آن زنگ می زند. به همین دلیل است که به عنوان لایه محافظتی شناخته می شود. اما چرا از روی استفاده کنیم؟ چون عنصر روی نسبت به عنصر فولاد که کل ترکیب لوله را تشکیل می دهد، فعال است و می تواند اکسیداسیون را متوقف کند. از سمت دیگر، وقتی که خوردگی الکتریکی، شیمیایی رخ می دهد، اولین نوع فلزی که فاسد می شود، روی است نه فولاد. پس اثر لایه روی باعث توقف سرعت خوردگی و افزایش عمر لوله فولادی می شود.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

لوله فولادی گالوانیزه عمر طولانی دارد. اما در شرایط مختلف طول عمر استفاده متفاوت است. به طور کلی، ۱۳ سال در منطقه صنعتی سنگین، ۵۰ سال برای محیط اقیانوس، ۱۰۴ سال در حومه، ۳۰ سال در شهر این دوام تخمین زده می شود.

لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ

از لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ؛ با توجه به اهمیت بالای محافظت از سیم و کابل در مناطق مرطوب و بیرونی و به منظور ایجاد مقاومت هر چه بیشتر در برابر خوردگی و زنگ زدگی استفاده می شود. عملیات گالوانیزه گرم(غوطه وری در وان مذاب روی) بر روی لوله های فولادی صورت می گیرد که به آن لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ گویند. در این روش گالوانیزه، هم داخل و هم بیرون لوله گالوانیزه می گردد. در نتیجه از جدار داخلی لوله هم در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می شود.

لوله های گالوانیزه عمقی داغ،  از ضخامت ۰.۹ میل الی ۱.۵ میل در بازار موجود می باشند و پوشش گالوانیزه در این لوله ها بین ۷۰ تا ۱۲۰ میکرون است.

https://xn-----ctdf7ao1inkac7ale79q.com/wp-content/uploads/2021/10/callme.gif

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.