بوشن گالوانیزه چیست

0 28

بوشن گالوانیزه چیست؟

بوشن گالوانیزه به شکل دنده ای و در رنگ های سفید و سیاه تولید می شود. بوشن گالوانیزه در صنایع متعددی نظیر صنعت آب و فاضلاب،هوا ، گاز، بخار و…مورد کاربرد است. در واقع از بوشن گالوانیزه جهت اتصال آسان بهره برده می شود.

انواع بوشن گالوانیزه عبارت است از :

  • بوشن گالوانیزه سفید
  • بوشن گالوانیزه سیاه
  • بوشن گالوانیزه سرد
  • بوشن گالوانیـزه گرم

انواع بوشن در اتصالات لوله کدامند؟

بوشن ساده

بوشن ساده به شکل استوانه ای می باشد که از چدن ساخته می شود. این نوع بوشن از داخل قلاویز می شود و دو لوله هم قطر و هم راستا را به هم مربوط می گرداند.

بوشن روپیچ تو پیچ

این نوع بوشن همان بوشن ساده است، با این تفاوت که دو سر بوشن از داخل و خارح دارای شیار ( قلاویز و دیده) است. این نوع بوشن دو لوله ای را که یکی از رو و دیگری از داخل، شیار و دندانه داشته باشد، به هم وصل می نماید.

بوشن تبدیل

این بوشن حاصل از ریخته گری چدن می باشد. قطر دو سر این بوشن متاوت می باشد که در نتیجه دو لوله با سایز های مختلف را به هم وصل می کند.

انواع بوشن

– بوشن یکسر دنده ( بوشن و مهره)

بوشن مذکور برای اتصال لوله های برق پی وی سی به قوطی گالوانیزه مورد استفاده می باشد. اتصال لوله های برقی پی وی سی به تابلوی برق مورد استفاده می باشند.

– بوشن دو سر کوپل تخت

این نوع بوشن بیشتر درتعمیرات مورد استفاده است. معمولا در زمان تعمیرات، فضا محدود است و در برخی موارد نیاز به ایجاد انشعابات جدید است، بوشن دو سر کوپل تخت از الزامات تعمیر می باشد.

– بوشن فولادی

بوشن فولادی دارای دو نوع * بوشن جوشی فولادی و بوشن جوشی استیل تولید می گردد. این نوع بوشن در صنایع مختلف ( آب، گاز و…) کاربرد فراوانی دارد.

بوشن جوشـی

کاربرد بوشن جوشی در صنایع مختلف است. این بوشن دو لوله یا … را به هم متصل می گرداند.

انواع بوشن های جوشی

  • بوشن جوشی فولادی
  • بوشن جوشی استیل
  • بوشن جوشی درز دار
  • بوشن جوشی فشار قوی
  • مزایای براز بوشن

مشخصات محصول تولیدى  اتصالات لوله برق ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى اتصالات لوله فلزی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول بوشن گالوانیزه مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

روند خرید بوشن از آهن شهر چگونه است؟

شما میتوانید بوشن مورد نظر را انتخاب و با کارشنان فروش 02149986000 داخلی 100 یا 200 تماس حاصل فرمایید.

استعلام روزانه قیمت بوشن از چه ساعتی شروع می شود ؟

قیمت روزانه از ساعت 9 صبح می توانید قیمت لوله را در سایت مشاهده فرمایید. همچنین مشاوره فروش با تلفن 02149986000 داخلی 100 امکان پذیر است.

بوشن گالوانیزه چیست؟

بوشن گالوانیزه به شکل دنده ای و در رنگ های سفید و سیاه تولید می شود. بوشن گالوانیزه در صنایع متعددی نظیر صنعت آب و فاضلاب،هوا ، گاز، بخار و…مورد کاربرد است. در واقع از بوشن گالوانیزه جهت اتصال آسان بهره برده می شود.


5/5 - (6 امتیاز)

📌 مطالب پیشنهادی :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.