تولید کننده لوله برق

لوله فولادی برق چيست؟

0 5

تولید کننده لوله برق – لوله فولادی برق

انواع لوله فولادی برق کدام است ؟

لوله فولادی برق بدون درز لوله فلزی درزدار برق لوله فولادی برق با گالوانیزه عمیق گرم لوله کاندوئیت برق با گالوانیزه سرد
لوله فولادی ضدزنگ صنعتی

 

لوله چیست؟

لوله قطعه ای استوانه ای شکل و توخالی است که در سیستم های لوله کشی به منظور انتقال سیالات مایع، گاز و گاها جامد کاربرد دارد. از همه این لوله‌ ها برای انتقال و جابجایی سیالات در صنایع مختلف استفاده می ‌شود.

لوله‌ ها در نوع ساخت خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

  • فلزی
  • پلاستیکی
  • بتنی
  • pvc
  • استیل
  • آلومینیوم

لوله فولادی

قیمت لوله های فولادی به دلیل نیاز بشر و قابلیت های زیاد که به یکی از محصولات پر کاربرد در صنایع مختلف تبدیل شده است را مشاهده می کنید. این محصول در بازار فولاد در دو نوع لوله های درز دار و لوله مانیسمان یا بی درز وجود دارد. در صنعت، مقاطع درز دار را با استفاده از ورق سیاه فولادی و مقاطع بدون درز را با استفاده از شمش های فولادی تولید می نمایند. این محصولات در انواع سبک و سنگین تولید می گردد که معیار شناسایی ابعاد آن قطر اسمی، قطر خارجی، ضخامت و وزن محصول می باشد.

pg pipe

لوله برق pg یکی از انواع لوله های برقمی باشد. این لوله با استفاده از ورق گالوانیزه تولید می گردد. علاوه بر مصرف در داخل در پروژه های عمرانی ، به کشورهای مجاور نیز صادر می گردد.از سایزهای pg11 الی pg48 اینچ تولید می گردد.

لوله های برق pg در انواع لوله های سبک و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های برق pg بصورت بندیل بوده و بر اساس هر متر فروخته می شود و در شاخه های ۳ متری تولید می گردد.

از موارد استفاده از لوله برق pg می توان به لوله کشی در فضای های بسته و به دور از باران و رطوبت در لوله کشی جهت پروژه های دوربین مداربسته ، سیستم های امنیتی ، و کابل کشی در سوله های صنعتی می توان اشاره نمود.

 

لوله برق گالوانیزه گرم

مشخصات فنی لوله فلزی ( steel pipe )

 لوله فلزی لوله هایی می باشند که عنصر اصلی تشکیل دهنده آلیاژ آن ها فلز می باشد.
حال خود لوله های فلزی به دو دسته کلی لوله فلزی آهنی و لوله فلزی غیر آهنی تقسیم بندی می شوند. لوله فلزی آهنی به لوله های اطلاق می شود که عنصر اصلی و سازنده آن آهن (FE) می باشد و عنصر اصلی و سازنده لوله فلزی غیر آهنی فلزی غیر از آهن می باشد.

  • لوله فلزی کربن استیل (Carbon Steel Pipe)
  • لوله فلزی آلیاژی (Alloy Steel)
  • لوله فلزی استیل (Stainless Steel)

انواع لوله های برق pg

  • لوله برق pg
  • لوله برق pg سبک
  • لوله برق pg سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های برق pg ، از پوشش گالوانیزه استفاده می شود . لوله های برق pg گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله برق pg ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های برق pg گالوانیزه ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

 جهت تماس با ما

برروی شماره ها کلیک کنید

۰۲۱۴۴۲۵۴۵۶۵
۰۲۱۴۴۲۵۳۵۶۵
۰۹۱۲۰۴۳۴۵۶۵

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.