تولید کننده لوله گالوانیزه سرد

0 1
 

تولید کننده لوله گالوانیزه سرد / لوله گالوانیزه سرد

لوله گالوانیزه سرد

لوله فولادی گالوانیزه چیست؟
یکی از مصارف عمده ی لوله های گالوانیزه استفاده به عنوان محافظ سیم و کابلهای موجود در مسیرهای اجرای سیم کشی و کابل کشی در صنایع ساختمان سازی می باشد که می توان در داخل یا خارج از محیط مسکونی و در بتن و یا زیر گچ ساختمان اجرا شود. طول شاخه های لوله های گالوانیزه استاندارد ۳ متری است و با ضخامت مختلف در سایزهای pg48,pg36,pg29,pg21,pg16,pg13/5 تولید می گردد.

لوله گالوانیزه سرد فولادی بسیار مقرون به صرفه و مستحکم است،اما اگر از آن محافظت لازم نشود در برابر اثرات رطوبتی به راحتی از بین می رود. یک راه برای جلوگیری از زنگ زدن و از بین رفتن لوله فولادی این است که اول درزهای لوله را توسط دستگاه های درز جوش به هم جوش دهند و سپس لوله را در فلز روی مذاب فرو ببرند و یا توسط یک فرآیند شیمیایی آبکاری دیگر روی را به آن اضافه کنند. به این فرآیند گالوانیزه کردن می گویند.

پوشش روی به عنوان یک لایه محافظ بیرونی برروی فولاد قرار می گیرد و از خوردگی هسته ی لوله محافظت می کند و بدین صورت عمر این لوله را در شرایط معمول در مصارف محیط خارجی بین ۷۰ تا ۱۰۰ سال افزایش می دهد.
از دیگر خصوصیات لوله های گالوانیزه رسانا نبودن آن است.لوله گالوانیزه در سه نوع سرد و گرم و فولادی مشکی تولید می گردد.

لوله گالوانیزه سرد (لوله فولادی برق درز جوش) در این مدل که پر مصرفترین و رایج ترین در لوله های برق فلزی می باشند در محیط داخلی و داخل دیوار زیر گچ استفاده می شود.

استعلام قیمت 

برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه سرد به صورت آنی و به روز با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.