جعبه تقسیم برق گالوانیزه

0 1

جعبه تقسیم برق گالوانیزه

جعبه تقسیم های برق گالوانیزه از ورق گالوانیزه در ابعاد مختلف تولید می شوند و اصطلاحا جعبه های توکار به آنها گفته می شود.آنها بر خلاف همتای آلومینیومی خود درب ندارند و همانند جعبه تقسیم های آلومینیومی در پانچ هایی با استاندارد های ISO METRIC و PG تولید میشوند.

جعبه تقسیم برق گالوانیزه

 

 

جعبه تقسیم جایگاهی برای قرارگرفتن اتصالات برقی می‌باشد.
 سیم‌ها از طریق لوله برق یا کابل به جعبه تقسیم وارد می‌شوند و به وسیله ترمینال‌های موجود در جعبه تقسیم انشعاب گرفته می‌شوند.
به همین دلیل در مسیر سیم‌ها جعبه‌ای به‌نام جعبه تقسیم قرار داده می‌شود. جعبه تقسیم بر دو نوع جعبه تقسیم روکار و جعبه تقسیم توکار موجود می‌باشد.

جعبه تقسیم های گالوانیزه

به طور معمول توکار مورد استفاده قرار می گیرند اما در برخی موارد می توان به صورت روکار هم از آنها استفاده کرد.
جعبه تقسیم های گالوانیزه ساخت این مجموعه با کیفیت بسیار بالا قابلیت نصب توکار و روکار را دارند و یکی از مزیت های جعبه تقسیم های این مجموعه تعبیه کردن محلی جهت نصب سیم یا کابل ارت می باشد.

جعبه تقسیم

جایگاهی برای قرارگرفتن اتصالات برقی می‌باشد. سیم‌ها از طریق لوله برق یا کابل به جعبه تقسیم وارد می‌شوند و به وسیله ترمینال‌های موجود در جعبه تقسیم انشعاب گرفته می‌شوند. در سیم‌کشی ساختمان اغلب لازم است که از سیم‌ها انشعاب گرفته شود. به همین دلیل در مسیر سیم‌ها جعبه‌ای به‌نام جعبه تقسیم قرار داده می‌شود. جعبه تقسیم بر دو نوع جعبه تقسیم روکار و جعبه تقسیم توکار موجود می‌باشد.

 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.