قیمت روز لوله های فولادی برق

0 0

لوله های فولادی برق

لوله های فولادی برق یا لوله گالوانیزه برق یکی از انواع لوله برق می باشد که به دلیل استحکام بالا دارای کاربرد صنعتی گسترده تری نسبت به انواع دیگر می باشد. به صورت کلی لوله برق وسیله ای است که به عنوان یک پوشش عمل می کند و می تواند هادی ها یا سیم هایی را که از درونش می گذرد در برابر صدمه دیدن یا تماس مسقیم افراد با آنها محافظت نماید. استفاده از لوله های فولادی برق اغلب در موارد ذیل زیاد می باشد:

  1. ساختمان های اداری
  2. فروشگاه ها
  3. هتل ها
  4. بیمارستان ها
  5. منازل
  6. و …

جنس این لوله ها نیز متفاوت می باشد و لازم است با توجه به مکانی که در آن استفاده می شود و فشاری که به این لوله ها وارد می شوند، انتخاب گردند. به طور نمونه در مصارف صنعتی لوله های فولادی و گالوانیزه بهترین گزینه می باشند. انواع مختلف لوله و اتصالات برق برای اهداف مشخصی ساخته می شوند مثلا از انواع لوله گالوانیزه گرم و سرد برای عبور تجهیزات برق در کارگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود در واقع این لوله ها از جنس فلز می باشند که قابلیت تحمل فشار بالا را دارند و در اثر هرگونه ضربه یا نیرویی نمی شکنند همچنین در فضاهایی که نیاز به استحکام و حفاظت بهتر از سیم کشی ها و کابل کشی های ساختمان وجود دارد می توان از انواع لوله گالوانیزه برقی به صورت روکار یا توکار استفاده نمود.

بررسی لوله فولادی برق یا لوله گالوانیزه

انواع لوله های فولادی برق را می توان با استفاده از دستگاه لوله خم کن فرم داد که این امر به همراه مقاومت و ایستادگی طولانی مدت این لوله ها سبب شده است که محبوبیت بالایی داشته باشند. انواع لوله گالوانیزه از ورق های روغنی یا گالوانیزه گرم تولید می شوند که از سایز PG11 تا PG48 در بازار موجود می باشند و به صورت لوله سیاه ( یا در رنگ های مورد سفارش مشتریان ) ، لوله گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد تولید می شوند که انتخاب آنها به کاربرد و نظر مشتریان بستگی دارد.

سایر محصولات برق و فلز

برق و فلز علاوه بر ارائه و عرضه لوله های فولادی برق انواع سینی کابل و نردبان کابل را نیز عرضه می نماید. بخشی از محصولات این شرکت عبارتند از:

  1. سینی کابل گالوانیزه
  2. نردبان کابل
  3. سینی مشبک
  4. سینی توری
  5. سینی کابل پانچ شده
  6. سه راهی سینی کابل
  7.  چهار راهی سینی کابل
  8. سی چنل
  9. تراکینگ فلزی
  10. و …

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.