قیمت لوله فولادی سیاه برق

0 3

قیمت لوله فولادی سیاه برق

لوله فولادی برق مشکی از ورق فولادی سیاه تولید شده و پس از پوشش رنگ مشکی اپوکسی قابل استفاده در لوله های کشی های برق زیر گچ اندود و توکار می باشد.

لوله فولادی مشکی بر اساس استاندارد ISO و BS تولید می گردد.

مزایای لوله فولادی برق مشکی

  • قیمت مناسب نسبت به لوله های گالوانیزه گرم
  • اتصالات راحت و مناسب در دسترس

لوله فولادی برق در طول های ۳ متری و در بسته بندی در دسترس می باشد.

لوله های فولادی برق مشکی در تعدادهای ۱۰ عددی ، ۱۲ عددی ، ۱۹ عددی بسته بندی می گردد.

کاربرد لوله فولادی برق مشکی

 

از لوله مشکی درز دار جهت انتقال مایعات و تولیدات پروفیل های قوطی ، ساختن مصنوعات و سازه فلزی استفاده می شود . برای زمینه های متنوع صنایع مانند گاز ، ساختن مخازن تحت فشار بالا در تاسیسات پالایشگاه ، نیروگاه ها و … از لوله های مشکی بی درز استفاده می شود .

لوله های مشکی درزدار فولادی (WELDED STEEL PIPE) یا به اصطلاح لوله سیاه در واقع به لوله هایی اتلاق می شود که در نیتجه فرم دهی و جوش دادن ورق های فولادی با ضخامت ها و جنس های مختلف تولید می شوند .

خوشبختانه تعداد کارخانه های داخلی فعال در زمینه تولید انواع لوله مشکی فولادی و آهنی درز دار قابل ملاحظه بوده و بخش عمده مورد نیاز کشور از این نوع لوله ها توسط کارخانه های داخلی تامین می گردد لوله های مشکی درز دار بسته مورد استفاده، قطر و ضخامت، روش تولید و نوع جوش به خصوص تنوع قابل ملاحظه ای دارند که معمول ترین و پر مصرف ترین آنها لوله درز مستقیم جوش الکتریکی ERW ، درز مستقیم جوش ماهیچه ای LSAW و لوله های مشکی با درز جوش اسپیرال SPIRALLY WELDED می باشند .

 

 

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .


 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.