لوله خرطومی فلزی برق

0 2

لوله خرطومی فلزی برق

لوله خرطومی فلزی برق که به روش تولید از ورق استیل انجام می شود . یکی از اتصالات پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد.

لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای ۱۰۰، ۷۵، ۶۳ ، ۵۲ ، ۴۸ ، ۴۲ ، ۳۶ ، ۲۹ ، ۲۵، ۲۱،۱۶ ، ۱۳ ،۱۱ ، ۹ عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 لوله خرطومی فلزی و نقش آن در صنعت

لوله خرطومی فلزی که از انواع تجهیزات ساختمانی و صنعتی است که برای محافظت از سیم ها و کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد. عبور سیم ها و کابل ها از لوله خرطومی فلزی که دارای سر لوله پلاستیکی است، باعث می شود از کابل ها و سیم ها در برابر آسیب هایی همچون ساییدگی و قطع شدگی تحت فشار جلوگیری شود.

همچنین لوله ها باعث می شوند تا روند تعویض و تعمیر سیم کشی ساختمان یا صنعت با سرعت بالاتری صورت بپذیرد. اما تفاوت لوله خرطومی با لوله های معمولی در چیست؟

تفاوت لوله خرطومی و لوله های پی وی سی

لوله خرطومی فلزی از ورق های فلزی آهن گالوانیزه تولید شده است. به گونه ای که این ورقه ها به صورت دوار در کنار یکدیگر قرار گرفته است. از آنجایی که این نوع از لوله ها به شکل فنر تولید می شوند، انعطاف بسیار بالایی دارند.

به این ترتیب در هنگام لوله کشی برای عبور سیم ها و کابل های برق می توان از زانویی ها استفاده نکرد و براساس انعطاف این لوله ها مسیر حرکت سیم ها را تعیین کرد اما لوله های پی وی سی انعطاف زیادی نداشته و در هنگام اجرای لوله کشی باید از زانویی ها و انواع اتصالات استفاده کرد.

همچنین به دلیل مقاومت بالا و زیبایی به خصوصی که این نوع از لوله ها دارند، بیشتر برای لوله کشی های روکار مورد استفاده قرار می گیرند اما لوله های پی وی سی، با توجه به ساختار شکننده خود تنها به صورت توکار مورد استفاده قرار می گیرند‌.

 

 

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .


 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.