لوله فولادی برق بدون رزوه

0 51

لوله فولادی برق بدون رزوه

لوله گالوانیزه | فروش لوله گالوانیزه انواع اتصالات لوله برق ردولت از انواع اتصالات لوله برق است که برای انشعاب … بوشن فولادی دارای دو نوع * بوشن جوشی فولادی و بوشن جوشی استیل تولید می گردد. … نیپل به وسیله رزوه ماده، لوله ها را به یکدیگر متصل می نماید. … از انواع اتصالات لوله برق می توان به کپ های بدون درز از جمله کپ مانیسمان اشاره نمود.

لوله فولادی برق بدون رزوه

از انواع لوله های مورد استفاده در صنعت می توان به لوله های فولادی ، مسی و پلیمری اشاره کرد. اتصالات هر کدام از این لوله ها متفاوت است. لوله گالوانیزه در واقع همان لوله فولادی درزدار (سیاه) است که پس از ساخت، برای محافظت در برابر مواد خورنده، جداره داخلی و خارجی آن را با آلیاژ روی روکش کرده اند .

لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه در شاخه های ۶ متری به بازار عرضه می شود، اتصال آن ها معمولا دنده ای است و نباید از جوش دادن برای اتصال آن ها استفاده شود. از این لوله در سیستم آب سرد و گرم بهداشتی استفاده می شود.

لوله گالوانیزه

جدول های استاندارد لوله های فولادی گالوانیزه

لوله های فولادی گالوانیزه باید مطابق یکی از استانداردهای معتبر جهانی ساخته شوند. مقررات ملی ساختمان ایران نیز تنها لوله هایی را که براساس یکی از موسسات استاندارد ساخته شده باشند تایید نموده است. این موسسات عبارتند از :

  • سازمان جهانی استاندارد ISO
  • موسسه استاندارد آلمان DIN 
  • موسسه استاندارد بریتانیا BS 
  • موسسه ملی استاندارد آمریکا ANSI 
  • استاندارد صنعتی ژاپن JIS
  • موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ISIRI

لوله فولادی برق بدون رزوه

یک نوع لوله فولادی است که در فرآیند تولید آن، رزوه‌ها (خطوط یا خطوط کوچک روی سطح لوله) حذف شده‌اند. در لوله‌های فولادی بدون رزوه، سطح لوله به طور یکنواخت و صاف است و هیچ نقص یا خطی روی آن وجود ندارد.

لوله‌های فولادی برق بدون رزوه برای کاربردهایی که نیاز به سطح صاف و بدون نقص دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها معمولاً در صنایعی مانند صنعت نفت و گاز، صنایع شیمیایی، تاسیسات صنعتی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند.

مزایای استفاده از لوله فولادی برق بدون رزوه شامل موارد زیر است:

استحکام بالا:

سطح صاف و بدون نقص لوله فولادی بدون رزوه موجب افزایش استحکام و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه می‌شود.

جریان نسبتاً خوب:

حذف رزوه‌ها از سطح لوله، باعث بهبود جریان سیالات درون آن می‌شود و مانع ماندگاری ذرات جامد و رسوبات در دیواره لوله می‌شود.

استفاده آسان:

سطح صاف لوله فولادی بدون رزوه، اجازه می‌دهد که به راحتی قطعات و اتصالات را بر روی آن نصب کرده و از آن استفاده کنید.

ظاهر زیبا:

سطح صاف و بدون نقص لوله فولادی بدون رزوه، به آن ظاهری زیبا و منظم می‌بخشد که در برخی کاربردها، مانند صنایع دکوراسیون داخلی و سیستم‌های نمایشی، مورد توجه قرار می‌گیرد.

در کل، لوله فولادی برق بدون رزوه به عنوان یک گزینه با استحکام بالا و سطح صاف، در برخی کاربردهای خاص و صنایعی که نیاز به کیفیت بالا و عملکرد بهینه دارند، ترجیح می‌شود.

 

فروش اتصالات لوله فولادی گالوانیزه

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

لوله فولادی برق بدون رزوه

 انواع اتصالات لوله برق ردولت از انواع اتصالات لوله برق است که برای انشعاب ... بوشن فولادی دارای دو نوع * بوشن جوشی فولادی و بوشن جوشی استیل تولید می گردد. ... نیپل به وسیله رزوه ماده، لوله ها را به یکدیگر متصل می نماید. ... از انواع اتصالات لوله برق می توان به کپ های بدون درز از جمله کپ مانیسمان اشاره نمود.

جدول های استاندارد لوله های فولادی گالوانیزه

لوله های فولادی گالوانیزه باید مطابق یکی از استانداردهای معتبر جهانی ساخته شوند. مقررات ملی ساختمان ایران نیز تنها لوله هایی را که براساس یکی از موسسات استاندارد ساخته شده باشند تایید نموده است. این موسسات عبارتند از :

سازمان جهانی استاندارد ISO
موسسه استاندارد آلمان DIN 
موسسه استاندارد بریتانیا BS 
موسسه ملی استاندارد آمریکا ANSI 
استاندارد صنعتی ژاپن JIS
موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ISIRI

 

اتصالات لوله فولادی گالوانیزه

برای نمونه در استاندارد BS لوله های فولادی در سه وزن سبک، متوسط و سنگین ساخته می شوند. تنها مشخصات لوله های متوسط و سنگین براساس این استاندارد در جداول ارائه شده است. کاربرد لوله های سبک در لوله کشی آبرسانی ساختمان ها مجاز نمی باشد.

مقدار روی که در گالوانیزه کردن سطوح داخلی و خارجی لوله ها به کار می روند نباید از ۵۰۰ گرم بر متر مربع کمتر باشد، ضخامت این مقدار روی برابر ۷۰ میکرون است.

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.