لوله فولادی برق سبک

لوله فولادی برق

0 2

لوله فولادی برق سبک

واژه کاندوئیت (Condiut) بمنای مجرا، معبر و کانال است. و در کشورهای غربی به لوله‌های برق (خواه فلزی یا غیرفلزی) را با نام لوله کاندوئیت (Condiut pipe)می‌شناسند. اما در بازار لوله و تجهیزات الکتریکی ایران وقتی از “لوله کاندوئیت” صحبت می‌کنیم، مقصود همان لوله برق‌ فولادی سه متری دو سر رزوه‌ی جدار نازک (با ضخامت ۱ تا ۱٫۵mm) است.

لوله فولادی برق

در ادامه لیست قیمت و جدول مشخصات لوله کاندوئیت ارائه شده:

لوله کاندوئیت اتصالات و استانداردهای مخصوص به خود (مثل National Electrical Code (NEC)) را دارد.

 

تاریچه لوله کاندوئیت

تاریخچه اولین لوله‌ کاندوئیت به زمان جایگزینی چراغ‌های خیابانی گازسوز با چراغ‌های الکتریکی باز می‌گردد. در آن زمان برای تامین برق این چراغ‌ها سیم‌های برق را از داخل لوله‌هایی که تا پیش از آن گاز این چراغ‌ها را تامین می‌کردند، عبور می‌دادند. کم کم با روشن شدن خواص مکانیکی مطلوب این لوله‌ها در محافظت از سیم‌ها, استفاده از این لوله‌ها گسترش پیدا کرد.

قیمت لوله فولادی برق در بسیار مناسب میباشد حتما با کارشناسان ما در زمینه قیمت لوله فولادی برق درارتباط باشید تا بهترین راهنمایی برای شما انجام شود

پتروگرایش؛ تولید کننده لوله های فولادی برق

با کیفیتی بی نظیر و مناسب ترین قیمت با ارائه و بسته بندی مطابق استاندارد های اروپایی

سابقه همکاری و عضو وندور لیست مپنا ، کیسون و تمامی شرکت های نفتی و پالایشگاهی

ارسال نمونه و کاتالوگ به صورت کاملا رایگان

 

لوله فولادی برق به منظور حفاظت از رشته های کابل در مسیر های روی دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های فولادی امکان تعویض کابل و سیم های استفاده شده را در اثر نقص یا پارگی به اجرا کننده می دهد.

 

لوله فولادی برق یا لوله کاندوئیت به لوله هایی گویند که به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و  محافظت از کابل های برق در برابر حریق،رطوبت، ضربه و بخارهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند .

مزایای لوله فولادی برق

  • دوام و طول عمر زیاد
  • عدم آسیب پذیریی کابل ها توسط حیوانات موذی
  • غیر قابل آتش سوزی و اشتعال(توجه داشته باشید که لوله های pvc در صورتی غیر قابل اشتعال هستند که در معرض مستقیم شعله قرار نگیرند )
  • مقاومت بالا در مقابل شکست و ضربه
  • مقاوم به اشعه ماوراء بنفش
  • قابلیت باز و بست و نصب مجدد
  • محافظت از تداخل الکترو مغناطیسی

نحوه تولید لوله های فولادی برق :

در این قسمت به نحوه تولید لوله های فولادی برق PGCO  می پردازیم :

در ابتدا تسمه های ورق که اغلب از فولاد مبارکه اصفهان می باشند در عرض های مخصوص خود بریده می شوند سپس در خطوط نورد قرار می گیرند که به علت روش جوش HFW حداقل پلیسه را (به علت عدم آسیب کابل ) در خط جوش خود دارد ،

  1. پس از تولید؛ توسط عملیات های مختلف و با توجه به نوع در خواست مشتری نسبت به خوردگی و زنگ مقاوم می شوند
  2. لوله ها به متراژ های سفارشی (معمولا ۳ متری) بریده می شوند و با دستگاه های تمام اتوماتیک آلمانی رزوه شده (بر اساس استاندارد DIN40430) و به مرحله بسته بندی تحویل داده می شوند.
  3. پس از تایید نظارت در مرحله نهایی ، برچسب کنترل کیفی روی لوله نصب می گردد و در متراژهای خاص خود طبق استاندارد بسته بندی می گردند.

کاربرد لوله فولادی برق

از لوله‌های فولادی برق  معمولاً در ساختمان‌های بزرگ تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، پالایشگاه ها ،نیروگاه ها و پترو شیمی و تأسیسات زیرزمینی و مخصوصا پارکینگ های طبقاتی استفاده میشود.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.