لوله فولادی توخالی

0 9

لوله فولادی توخالی

لوله های فولادی یا لوله فولادی توخالی و درازی هستند که برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها با دو روش مجزا تولید می شوند که منجر به تولید لوله درزدار جوشی شده یا بدون درز (در اصطلاح بازار لوله مانیسمان) می شود. در هر دو روش ، ابتدا فولاد خام به شکل کارآمدتری ریخته می شود. سپس با کشش فولاد به داخل لوله مانیسمان یا فشردن لبه ها به داخل لوله و آب بندی آنها با جوش ، در داخل لوله ساخته می شود.

لوله فولادی توخالی

روش تولید لوله های فولادی

در اوایل دهه ۱۸۰۰ معرفی شد و آنها به طور پیوسته در فرآیندهای مدرن که امروزه از آنها استفاده می کنیم ، تکامل یافته اند. هر ساله میلیون ها تن لوله فولادی تولید می شود. تطبیق پذیری آن باعث می شود که بیشترین محصول مورد استفاده در صنعت فولاد باشد.

لوله های فولادی در جاهای مختلف یافت می شوند. از آنجا که استحکام خوبی دارند ، برای حمل و نقل آب و گاز در سطح شهرها استفاده می شوند. آنها همچنین در حفاظت از سیم های برقی در ساخت و ساز به کار می روند.

در حالی که لوله های فولادی قوی هستند ، اما می توانند سبک باشند. این امر آنها را برای استفاده در ساخت قاب دوچرخه مناسب می کند. مکان های دیگری که مورد استفاده قرار می گیرند در خودرو ، واحد تبرید ، سیستم های گرمایشی و لوله کشی ، پرچم ها ، لامپ های خیابانی و دارو است.

 

 

لوله فولادی یکی از مهمترین مقاطع مورد استفاده در صنعت است.  لوله ها با توجه به متریال و نحوه ساخت، در انواع مختلفی تقسیم بندی می شود.

شرکت آهن شهر تامین کننده کلیه لوله های فولادی از قبیل: لوله مانیسمان، لوله گالوانیزه، لوله داربستی، لوله اسپیرال، لوله استیل، لوله درز مستقیم، لوله آتشخوار، لوله جدارچاه، لوله سیلندری، لوله مبلی، لوله آلومینیوم، لوله گوشتدار.

 

کارشناسان ما می توانند با دادن مشاوره تخصصی و بهترین قیمت ها، شما را در خرید هرچه بهتر محصول مورد نظرتان همراهی کنند.

 

مطالب مرتبط :

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.