لوله برق فولادی مشکی

0 1

لوله برق فولادی مشکی

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله هاى برق  ، از پوشش رنگ اپوکسی مشکی بر روی ورق فولادی استفاده می شود . لوله های برق فولادی مشکی به روش متداول استفاده از ورق فولادی و لوله طبق استاندارد تولید می گردد .

و انتهاى لوله هاى فولادی دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند پوشش می شوند.

مشخصات محصول تولیدى ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

مزایای لوله برق فولادی مشکی

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق فولادی گرم و سرد)
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن فولادی مشکی و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت
لوله برق فولادی مشکی

لوله برق فولادی مشکی

لوله برق فولادیمشکی که به روش تولید از ورق فولادی انجام می شود . یکی از لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی و زیر اندود گچ استفاده می شود. . موارد استفاده لوله برق فولادی مشکی  عبور کابل های برق و شبکه و سیستم های امنیتی و نصب در محیط های داخلی  و زیر گچی می باشد.

لوله بر اساس استاندارد ISO   و BS   تولید می گردد.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

لوله فولادی برق مشکی چیست؟

لوله فولادی برق مشکی, لوله فولادی برق یا همان لوله کاندوئیت ابزاریست جهت محافظت از سیم و کابل در داخل و خارج از محیط های صنعتی و کارگاهی.

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

استعلام روزانه قیمت از چه ساعتی شروع می شود ؟

روزانه از ساعت 9 صبح می توانید قیمت لوله را در سایت مشاهده فرمایید. همچنین مشاوره فروش با تلفن 02149986000 داخلی 100 امکان پذیر است.

 

5/5 - (5 امتیاز)

 

سایز لوله برق فولادی مشکی

فروش لوله برق فولادی مشکی

لوله سیاه یا لوله صنعتی سیاه که از آن با عنوان لوله سنگین هم یاد می‌شود، لوله درزداری است که از ورق سیاه (ورق نورد گرم)، براساس استاندارد DIN2440 تولید شده و استفاده گسترده‌ای در صنایع مختلفی مانند قطعه‌سازی، ساخت انواع شاسی، داربست‌، حفاظ و حصار، جک، گاز رسانی، پتروشیمی، انتقال مایعات، انتقال محتوای مخازن، انتقال آب، ساخت و ساز، معدن، کشتی سازی، پروفیل، سازه‌های فلزی، انتقال نفت و… دارد.

 لوله سیاه درزدار (welded pipe) یا لوله با درز جوش زیر مجموعه لوله‌های فولادی است و با نام لوله صنعتی یا لوله سنگین نیز در بازار محصولات فولادی شناخته می‌شود. لوله درزردار صنعتی، استوانه‌ای توخالی متشکل از ورقی پیچیده شده است که از آن برای انتقال مواد یا رابط در ساختمان یا در سایر صنایع استفاده می‌گردد. این لوله ها به دلیل اینکه یک سطح رنگ تیره دارد که توسط اکسید آهن درطول فرآیند تولید شکل می‌گیرد،لوله فولادی سیاه نامیده می‌شود.
این محصول بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی (DIN 2440) با کاربردهای متنوع از ورق نورد گرم تولید و به بازار عرضه می‌شود.
یکی دیگر از موارد بسیار مهم که از لوله سیاه می توان استفاده کرد، جهت انتقال گازها و مایعات است که به عنوان سیالات می توان از آن بهره گرفت. تمامی این مشخصات نشان می‌دهد که لوله سیاه چه کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد به همین دلیل است که از این محصول به عنوان لوله صنعتی نیز نام برده می شود.

به طور کلی کاربرد لوله سیاه فولادی عبارتند از:

  • گاز رسانی
  • پتروشیمی
  • انتقال مایعات
  • انتقال محتوای مخازن
  • انتقال آب
  • ساخت و ساز
  • معدن
  • کشتی سازی
  • پروفیل
  • سازه‌های فلزی
  • انتقال نفت و …

 

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش لوله برق فولادی ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.