کاربرد لوله های فولادی گالوانیزه ای

لوله فولادی گالوانیزه

2

موارد استفاده از لوله های فولادی گالوانیزه ای و دلایل استفاده از آن چیست؟

لوله فولادی گالوانیزه

لوله فولادی گالوانیزه از بهترین و محکم ترین نوع لوله های برقی است که با دو نام فولاد و گالوانیزه ترکیب شده است. از ویژگی های اصلی این نوع لوله ها انسجام زیاد آنها در مواجه شدن با ضربات احتمالی است برعکس پلی آمید نشکن است.

لوله فولادی برق در سایزها و ضخامت های خاص بصورت ۳ متری و دوسر رزوه از ورق های روغنی (ST12 – ST14) که دارای خاصیت شکل پذیری بیشتری نسبت به ورق سیاه (ST37 – ST52) هستند ساخته می شوند و سپس به روش های مختلفی در برابر عوامل خارجی که باعث تخریب لوله برق می شوند مقاوم می گردند.

کاربرد لوله های فولادی گالوانیزه ای

در سیستم ساختمان و سیم کشی آن برای جلوگیری از آسیب دیدن به سیم ها و برخورداری از نظم بهتر از لوله برق استفاده می کنند. این محصول از انواع مختلفی برخوردار می باشد از فلزی گرفته تا پلاستیکی که هر کدام کاربردهای مختص به خود را دارند و از مزایا و معایب هایی برخوردار می باشند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

استاندارد ساخت لوله فولادی برق

از استاندارد‌های لوله کاندوئیت میتوانیم به سه استاندارد اصلی و جهانی زیر اشاره داشته باشیم.

  • متریک (BS4568)
  • امپریال (BS31)
  • اینچی و PG (DIN49020)

برای بالا تر بردن عمر و کاربرد در صنعت های مختلف آنها آبکاری گرم می شوند. لوله فولادی قرمز در سیستم های اطفا حریق و لوله فولادی مشکی برای بیرون ساختمان و زیبایی بیشتر استفاده می شود.

لوله گالوانیزه برق یا لوله فولادی از لوله های اصلی برق رسانی است به علت استقامت زیاد آنها کارایی بسیاری در صنایع سنگین دارند.

به طور که لوله برق کاندوییتی است برای پوشش دادن کابل و سیم های برق و باعث جلوگیری از آسیب رسیدن شان می شود. استفاده از لوله فولادی همیشه در ساختمان برای کابل کشی استفاده می شود اما بستگی به نوع ساختمان میبایست لوله مورد نظر خریداری شود و برای نمونه در برج های از لوله گالوانیزه فولادی با سطح مقطع بزرگ تر استفاده می شود.

انواع لوله فولادی و اتصالاتش جهت مقاصد گوناگونی تولید می شود از لوله فولادی آبکاری گرم گالوانیزه جهت کابلکشی سیستم های برق رسانی کارخانه های بزرگ بهره برده می شود.

همچنین جنس این نوع لوله فلزی است که در برابر فشار زیاد خورد نمی شود و به بهترین شکل خم زده می شود.

لوله گالوانیزه برق از جنس فولاد در بیرون و داخل ساختمان ها به سادگی نصب می شوند.

 

 

https://xn-----ctdf7ao1inkac7ale79q.com/wp-content/uploads/2021/10/callme.gif

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

📌 مطالب پیشنهادی :

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.