اتصالات نردبان کابل

0 0

اتصالات نردبان کابل

اتصالات نردبان کابل برق

اتصالات نردبان کابل که به روش تولید از ورق های برش خورده فولادی و سپس گالوانیزه گرم می گردد . و طبق استانداردهای BSEN61537 و IEC61537 تولید می شود و همچنین اتصالات نردبان کابل بایستی از همان مواد اولیه ای که اتصالات نردبان کابل اصلی ساخته میشود یعنی دقیقا با همان کیفیت وهمان ضخامت تولید شوند.

به جهت جلوگیری ازایجاد خسارت و صدمه به کابل ها و سایر تجهیزات و همچنین برای کابل کشی آسان تر سطح داخلی اتصالات نردبان کابل باید صاف و عاری از هر گونه پلیسه باشد.

اتصالات نردبان کابل توسط دستگاه CNC پانچ می شود. خم کاری کلیه اتصالات نردبان ها و نردبان های کابل  توسط دستگاه خم اتوماتیک انجام می شود برای سفارش اتصالات نردبان کابل و اتصالات آن می بایست به حجم بار موجود و میزان ظرفیت اتصالات نردبان کابل به عرض، ارتفاع، طول و ضخامت توجه کرد چرا که اتصالات نردبان کابل ها باید طوری ساخته شوند که ظرفیت تحمل بار موجود را داشته باشند.

ابعاد و اندازه اتصالات نردبان کابل

  • ضخامت اتصالات نردبان کابل بین ٠.٨ تا ٢ mm
  • عرض اتصالات نردبان کابل : از ۵۰mm تا ۱۱۰۰mm
  • ورق مصرفی : ورق فولادی ST37
  • نوع روکش : گالوانیزه فابریک و گرم با قابل ارائه با رنگ کوره ای و استاتیک مدل چرمی و ساده

در برق کشی و انتقال کابل در ساختمان‌ها و سیلوهای صنعتی از ترکیب سینی کابل و نردبان کابل استفاده می‌کنند. در واقع نردبان کابل جایگزین سیم کشی باز و سیستم کاندوئیت می‌شود. از این طریق، علاوه بر نظم و زیبایی سیم کشی ساختمان، امکان نظارت بر روند سیم کشی و تعمیر کابل‌های آسیب دیده فراهم شده و به دلیل این که کابل‌ها به جای لوله (روش کاندوئیت) از روی نردبان‌های کابل برق عبور داده می‌شوند.

تغییر در سیستم برق کشی به مراتب ساده‌تر شده و فرایند خنک سازی کابل‌های پرفشار نیز به سادگی صورت می‌گیرد. اتصالات نردبان کابل ابزاری هستند که به منظور اتصال شاخه‌های نردبان کابل در قسمت‌های مختلف سقف و دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی این اتصالات می‌پردازیم.

معمولاً نردبان کابل به دلیل مقاومت بالا و بدنه‌ی ضخیم و مستحکمی که دارد، برای عبور کابل‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. نردبان‌های کابل برق از جنس فولاد، استیل، آلومینیوم و آهن با روکش گالوانیزه تولید می‌شود و برای حمل کابل‌ها سنگین و مسافت‌های طولانی گزینه‌ی ایده آلی هستند. برای اتصال این نردبان‌ها به سقف و دیوار و سایر قسمت‌هایی که کابل از آن عبور داده می‌شود، از اتصالات و متعلقات خاصی استفاده می‌شود که انواع مختلفی دارند.

 

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی قیمت و فروش اتصالات نردبان کابل  ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

 

 

 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.