گلند ضد انفجار

0 0

گلند ضد انفجار 

گلند ضد انفجار ، استفاده از گلند ضد انفجار در قسمت ورودی تابلو باعث میشود که بدنه ی تیز تابلو به روکش کابل ها آسیبی نزند و نیز موجب آبندی تابلو و بالا بردن درجه حفاظت تابلو می شود. به دلیل این که قطر کابل ها متفاوت میباشد، گلند ها در اندازه های گوناگونی تولید میشوند.

 

  • گلند آرموردار و بدون آرمور ضد انفجار سایز M12 الی M100
  • گلند آرموردار و بدون آرمور ضد انفجار از سایز PG11 الیPG63
  • گلند آرموردار و بدون آرمور ضد انفجار از سایز ۱/۴ اینچ الی ۳ اینچ

 

انواع گلند ضد انفجار

گلند ضد انفجار در دو نوع ساده و آرموردار تولید میشود.

کابل آرموردار که به Steel Wire Armoured معروف است یک لایه محافظ فلزی دارد که مانع می شود بر روی کابل فشاری وارد شود و کابل را محکم ترمیکند. گلند آرموردار ضد انفجار که برای کابل آرموردار Steel Wire Armoured به کار میرود، گلند ضد انفجار پایه بلندی است که متعلقاتی در میانه آن وجود دارد که قسمت آرمور کابل را در خود مهار کرده و باعث حفاظت کابل و جلوگیری از وارد شدن فشار به آن می شود.

گلند بدون آرمور ضد انفجار ( گلند ساده ) : گلند بدون آرمور، ساده و با پایه ای کوتاه است که برای کابل های ساده ( non Armoured ) به کار میرود. این گلند با مهار کردن کابل باعث میشود کابلها به درستی به درون تجهیزات هدایت شوند.

 

متعلقات گلند ضد انفجار

لوازم جانبی گلند شامل شرود (shroud) ، ارت تگ (earth tag) و لاگ نات است که از اجزای جدا نشدنی گلند می باشند.

شرود (shroud) از گلند در مقابل گرد و غبار و خاک محافظت میکند، ارت تگ (earth tag) به دلیل زمین کردن جریان های احتمالی و مهره ی لاگ نات جهت محکم کردن گلند به کار میرود.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی قیمت و فروش گلند ضد انفجار ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

 

 

مطالب مشابه

 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.