بوشن لوله فولادی برق

بوشن لوله برق

0 36

بوشن لوله برق

بوشن لوله فولادی برق

بوشن لوله برق که به روش تولید از لوله گالوانیزه گرم انجام می شود . یکی از بوشن های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد. موارد استفاده بوشن لوله برق نصب لوله ها و بند ها در خطوط کابل کشی می باشد.

بوشن بر اساس استاندارد ISO   و BS  

معرفی بوشن لوله برق

بوشن‌های لوله برق قطعاتی استوانه‌ای شکل هستند که در قسمت داخلی و از هر دو طرف، رزوه کاری شده‌اند. سطح خارجی این اتصالات استوانه‌ای شکل، کاملاً مسطح است. برای اینکه بتوان لوله‌ها را به‌وسیله بوشن به همدیگر وصل نمود، ابتدا باید دو سر لوله‌ها رزوه‌کاری شوند. اگر امکان چنین کاری برای شما وجود ندارد، می‌توانید از نوع جوشی این بوشن‌ها استفاده نمایید. اما در نظر داشته باشید که جدا کردن بوشن‌های جوش‌داده داشته، به‌آسانی بوشن‌های پیچی نخواهد بود.
بوشن‌های لوله برق از سایزهای پی جی ۱۱ تا پی جی ۴۸ اینچ به تولید می‌رسند. آنها از لحاظ وزن و ضخامت به انواع بوشن‌های سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. از موارد استفاده از بوشن‌های لوله برق را می‌توان در اتصال لوله‌های انواع سیم‌کشی‌های برقی که از مجرا استفاده می‌کنند، مانند مواردی که در فضای باز و در معرض بارش باران که مستعد جذب رطوبت به سیستم برق‌کشی هستند، اشاره کرد.

بوشن لوله برق

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

انواع بوشن لوله برق

بوشن‌های لوله برق به دو شکل پیچی و جوشی در بازار یافت می‌شوند. بوشن پیچی دارای رزوه‌های داخلی یا خارجی (روپیچ یا توپیچ) است و برای اتصال دو لوله برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت این نوع از بوشن که دارای رزوه می‌باشد، این است که اگر لوله‌ها یا سیم‌کشی داخلی آن‌ها نیاز به تعمیر و بررسی داشته‌باشند، راحت‌تر می‌توان آن‌ها را از لوله‌ها جدا کرد. اما اتصال دادن لوله‌ها در بوشن‌های جوشی، به‌وسیله دستگاه جوش است که طبعاً جدا کردن بوشن در هنگام تعمیر یا تعویض لوله‌ها، سخت‌تر صورت می‌گیرد. مزیت استفاده از جوش به‌جای پیچ دادن، این است که اتصالات محکم‌تر هستند. در نتیجه آن، نشت کمتری صورت می‌گیرد و برای مواردی که قوی بودن اتصالات مورد نظر است، کارایی بهتری دارد.

 

بوشن لوله فولادی برق چیست؟

جهت اتصال میال لوله برق و سایر اتصالات به هم و بصورت دنده ای می باشد.و از سایزهای pg11 الی pg48 اینچ تولید می گردد

بوشن به چه روشی تولید می شود؟

بوشن لوله برق که به روش تولید از لوله گالوانیزه گرم انجام می شود . یکی از بوشن های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد. موارد استفاده بوشن لوله برق نصب لوله ها و بند ها در خطوط کابل کشی می باشد.

قیمت بوشن لوله فولادی برق چقدر است؟

جهت اطلاع از قیمت روز بوشن می توانید با شماره تلفن 02149986000 تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی شما هستند.

5/5 - (8 امتیاز)

جدول مشخصات فنی بوشن گالوانیزه

مشخصات فنی محصول (PG)
سایز (PG) ضخامت (T) به میلی متر قطر خارجی (OD) میلی متر طول (L) میلی متر
۱۱ ۱ ۲۰ ۳۰
۱۳٫۵ ۱ ۲۲ ۳۰
۱۶ ۱ ۲۴ ۳۰
۲۱ ۱ ۳۰ ۳۵
۲۹ ۱٫۵ ۴۰ ۴۰
۳۶ ۱٫۵ ۵۰ ۵۰
۴۸ ۱٫۵ ۶۳ ۶۰
مشخصات فنی محصول (NPT-BSPT)
سایز (Inch) ضخامت (T) به میلی متر قطر خارجی (OD) به میلی متر طول (L) به میلی متر
۱/۲ ۲٫۵ ۲۵٫۶۵ ۳۰
۳/۴ ۲٫۵ ۳۱٫۷۵ ۳۰
۱ ۳ ۳۹٫۵ ۴۰
۱/۴ ۱ ۳ ۴۸ ۵۰
۱/۲ ۱ ۳٫۵ ۵۵٫۳ ۶۰
۲ ۴ ۶۸٫۴ ۶۰
۱/۲ ۲ ۴ ۸۱ ۷۰
۳  ۵ ۹۹ ۸۰
۴ ۵ ۱۲۴٫۴ ۱۰۰
۵ ۵٫۵ ۱۵۲٫۴ ۱۰۰
مشخصات فنی محصول (Iso Metric)
سایز (Milimeter) ضخامت (T) به میلی متر قطر خارجی (OD) به میلی متر طول (L) به میلی متر
۲۰ ۲ ۲۴ ۳۰
۲۵ ۲ ۲۹ ۳۰
۳۲ ۲٫۵ ۳۷ ۴۰
۴۰ ۲٫۵ ۴۵ ۴۰
۵۰ ۳٫۵ ۵۷ ۵۰
۶۳ ۳٫۵ ۷۰ ۶۰
۷۵ ۵ ۸۵ ۶۰
۹۰  ۵ ۱۰۰ ۷۰
۱۰۰ ۶ ۱۱۲ ۷۰

 

مزایای بوشن لوله برق گالوانیزه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (بوشن های برق استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( براز بوش و ….. )

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بوشن هاى برق  ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . بوشن های برق گالوانیزه  به روش متداول استفاده از لوله گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد . و داخل بوشن هاى گالوانیزه دنده می شود.

مشخصات محصول تولیدى ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى بوشن ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.