جدول لوله های فولادی برق

0 23

جدول لوله های فولادی برق

https://xn-----ctdf7ao1inkac7ale79q.com/wp-content/uploads/2019/12/D8ACD8AFD988D984-D984D988D984D987-D987D8A7DB8C-D981D988D984D8A7D8AFDB8C.png

 

وزن مخصوص لوله گالوانیزه چه میزان است؟

این مقاطع لوله های فولادی با روکش فلز روی می باشند و وزن آنها از 6 کیلوگرم به بالا شروع می شود.

لوله های برقی، لوله برق یا کاندوییت ؛ لوله ای است که به عنوان یک پوشش محافظ عایق که از درونش گذر داده شده‌اند در جهت جلوگیری از صدمه‌دیدن سیم یا عایق آن، و نیز محافظت عوامل خارجی برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود. استفاده از لوله‌های برق معمولاً درساختمان‌های تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، تأسیسات زیرزمینی استفاده می شود اما ممکن است در سیم‌کشی ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها به کار گرفته نشود. در استانداردها تعداد و اندازه مجاز هادی‌هایی که می‌توان از درون یک لوله با اندازه استاندارد عبور داد مشخص شده‌اند. انواع مختلف کاندوییت برای اهداف مشخص طراحی و ساخته شده‌اند.

همچنین جهت عبور تجهیزات  برق در محیط های صنعتی در انواع گالوانیزه گرم و سرد در شاخه های 3 و 6 متری تولید می گردد .این شرکت با ظرفیت تولید 1500 تن در سال با دستگاه های تمام پیشرفته خود از قبیل انواع دستگاه های برش و دنده زنی تمام اتوماتیک و با بسته بندی انحصاری آماده ارائه این محصول خود به بازار جهانی  می باشد .

 

 لوله برق یا کاندوییت ؛ لوله ای است که به عنوان یک پوشش محافظ عایق که از درونش گذر داده شده‌اند در جهت جلوگیری از صدمه‌دیدن سیم یا عایق آن، و نیز محافظت عوامل خارجی برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود.

استفاده از لوله‌های برق معمولاً درساختمان‌های تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، تأسیسات زیرزمینی استفاده می شود اما ممکن است در سیم‌کشی ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها به کار گرفته نشود. در استانداردها تعداد و اندازه مجاز هادی‌هایی که می‌توان از درون یک لوله با اندازه استاندارد عبور داد مشخص شده‌اند. انواع مختلف کاندوییت برای اهداف مشخص طراحی و ساخته شده‌اند.

همچنین جهت عبور تجهیزات  برق در محیط های صنعتی در انواع گالوانیزه گرم و سرد در شاخه های 3 و 6 متری تولید می گردد .این شرکت با ظرفیت تولید 1500 تن در سال با دستگاه های تمام پیشرفته خود از قبیل انواع دستگاه های برش و دنده زنی تمام اتوماتیک و با بسته بندی انحصاری آماده ارائه این محصول خود به بازار جهانی  می باشد

 

لوله های فولادی

   این نوع از لوله ها در دو نوع سیاه و گالوانیزه و با طول های ۳ تا ۵ متر ساخته می شوند. لولۀ سیاه را در جاهای خشک و لوله گالوانیزه را در جاهای مرطوب به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می دهند. کاربرد این لوله ها معمولاً در کارگاه ها، بیمارستان ها، پمپ بنزین ها و … است. مقاومت مکانیکی و قدرت ضربه پذیری از مزایای این لوله ها شمرده می شود.

   لوله های فولادی سیاه و گالوانیزه در سه مقیاس متفاوت ساخته می شوند که عبارتند از : لوله های Pg که در اندازه های ۹، ۱۹، ۱۳٫۵، ۱۶، ۲۱، ۲۹، ۲۶، ۴۲، ۴۸ ساخته می شوند؛ لوله های میلی متری که در اندازه های ۱۶، ۲۰، ۲۵، ۳۲ میلی متر ساخته می شوند. هریک از این لوله ها دارای حدیده و اتصالات مخصوص به خود هستند.

 

 

4/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.