قیمت لوله برق گالوانیزه pg 48

0 145

قیمت لوله برق گالوانیزه pg 48

لوله گالوانیزه pg 48  که به روش تولید از ورق گالوانیزه گرم انجام می شود . یکی از لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های بیرونی و باز می باشد. موارد استفاده لوله برق گالوانیزه گرم  عبور کابل های برق و شبکه و سیستم های امنیتی و نصب در محیط های بیرونی می باشد.

لوله برق گالوانیزه

لوله برق گالوانیزه یک نوع لوله است که تهیه شده از فولاد معمولی و سپس با روش گالوانیزه پوشش داده می‌شود. در این روش، لایه‌ای از روی به‌صورت گالوانیزه بر روی سطح لوله تشکیل می‌شود. فرایند گالوانیزه شدن به این صورت است که لوله فولادی در حوضچه‌ای حاوی حلال روی قرار می‌گیرد و با اعمال حرارت، روی به صورت یک لایه گالوانیزه بر روی سطح لوله تجهیز می‌شود.

قیمت لوله برق گالوانیزه pg 48

لایه گالوانیزه بر روی لوله برق گالوانیزه به عنوان یک پوشش محافظ و ضدزنگ عمل می‌کند و ویژگی‌های زیر را به لوله می‌بخشد:

مقاومت در برابر خوردگی:

لایه گالوانیزه باعث می‌شود که لوله برق مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد. این ویژگی از لوله برق گالوانیزه یک گزینه مناسب در برابر عوامل آب و هوایی و محیط‌های مرطوب می‌سازد.

طول عمر بالا:

پوشش گالوانیزه باعث افزایش طول عمر لوله می‌شود. این لایه محافظ، لوله را در برابر خوردگی و زنگ زدگی حفظ می‌کند و نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارد.

مقاومت در برابر آب و هوا:

لوله برق گالوانیزه مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی مانند باران، برف و تغییرات دمایی دارد. این ویژگی باعث می‌شود که از آن در بیرون ساختمان‌ها و در برخی کاربردهای خارجی مانند نصب تابلوهای برق، سیستم‌های نورپردازی و تاسیسات برقی در فضاهای باز استفاده شود.

سهولت نصب و اتصال:

لوله برق گالوانیزه با ساختاری قوی و استحکام بالا، سهولت در نصب و اتصال به سیستم‌های برق را فراهم می‌کند. اتصالات جوشی، فلنج‌ها و پیچ و مهره‌ها به راحتی قابل استفاده بر روی این لوله هستند.

در نتیجه، لوله برق گالوانیزه یک انتخاب مناسب در برقراری توزیع و انتقال انرژی الکتریکی است و به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی و عوامل جوی، در بسیاری از صنایع و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ضخامت لوله گالوانیزه pg 48 بصورت استاندارد ۲ میلیمتر و به صورت سفارشی ۱٫۵ و ۲٫۵ هم تولید می گردد.

لوله گالوانیزه pg 48 در طول سه متری و در بسته های ۴ شاخه ای معادل ۱۲ متر بسته بندی می گردد.

لوله بر اساس استاندارد BS 40430  تولید می گردد.

مزایای لوله برق گالوانیزه pg48 

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه گرم و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

مشخصات محصول تولیدى   ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

   بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

📌 مطالب پیشنهادی :

مزایای لوله برق گالوانیزه pg48 

قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه گرم و ….. )
طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

نحوه خرید لوله برق گالوانیزه pg48  چگونه است

به منظور خرید لوله برق گالوانیزه pg48  با قیمت ویژه و تضمین کیفیت ، اطلاعات فروش و ویژگی جهت مشاوره با شماره تلفن 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.