لوله برق گالوانیزه گرم PG36

لوله برق گالوانیزه گرم PG36

0 210

لوله برق گالوانیزه گرم PG36

لوله برق گالوانیزه گرم

لوله برق گالوانیزه گرم یک نوع لوله است که از جنس فولاد معمولی ساخته شده و سپس با استفاده از روش گالوانیزه گرم پوشش داده می‌شود. در این روش، لوله فولادی در داخل یک حوضچه حاوی روکش روی قرار می‌گیرد که شامل روی می‌باشد. سپس حوضچه با استفاده از حرارت بالا، روی را بر روی لوله مذاب کرده و به صورت یک لایه پوششی متماسک با فولاد گرم می‌کند. این عمل باعث ایجاد یک لایه گالوانیزه متشکل از آلیاژ روی-فولاد بر روی سطح لوله می‌شود.

لوله برق گالوانیزه گرم به دلیل ویژگی‌های خاص خود، در انتقال و توزیع انرژی الکتریکی استفاده می‌شود. لایه گالوانیزه بر روی سطح لوله باعث می‌شود لوله مقاومت بیشتری در برابر خوردگی، زنگ زدگی و عوامل آب و هوایی داشته باشد. این لوله‌ها عموماً در سیستم‌های توزیع برق و شبکه‌های برق شهری، نیروگاه‌ها، صنایع بزرگ و ساختمان‌ها برای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی به کار می‌روند. همچنین، به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت در برابر عوامل جوی، در برخی از کاربردهای خارجی نیز استفاده می‌شوند.

 

لوله برق گالوانیزه گرم PG36 که به روش تولید از ورق گالوانیزه گرم انجام می شود . یکی از لوله های پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های بیرونی و باز می باشد.

موارد استفاده لوله برق گالوانیزه گرم  عبور کابل های برق و شبکه و سیستم های امنیتی و نصب در محیط های بیرونی می باشد.

لوله بر اساس استاندارد BS 40430  تولید می گردد.

 

لوله برق گالوانیزه گرم PG36

مزایای لوله برق گالوانیزه گرم

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه گرم و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

 

لوله برق گالوانیزه گرم، با داشتن پوشش گالوانیزه گرم بر روی سطح خود، مزایای متعددی دارد. برخی از مزایا و ویژگی‌های این نوع لوله عبارتند از:

مقاومت در برابر خوردگی: لایه گالوانیزه بر روی سطح لوله باعث ایجاد یک پوشش محافظ می‌شود که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. این ویژگی از لوله برق گالوانیزه گرم را برای محیط‌های رطوبتی و خورنده مناسب می‌کند.

مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی: لوله برق گالوانیزه گرم مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی مانند باران، برف، آب شور و آب شیرین دارد. این ویژگی باعث می‌شود که این لوله در برابر زنگ زدگی و تغییرات دمایی مقاومت کند.

طول عمر بالا: پوشش گالوانیزه گرم بر روی سطح لوله، باعث افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی شده و در نتیجه طول عمر لوله را افزایش می‌دهد. این امر به معنای نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری است.

قابلیت اتصال به‌سادگی: لوله برق گالوانیزه گرم از نوعی لوله است که به راحتی می‌توان آن را با اتصالات متفاوتی مانند فلنج‌ها، اتصالات جوشی و پیچ و مهره‌ها به سیستم برق متصل کرد.

قابلیت انعطاف پذیری: لوله برق گالوانیزه گرم به دلیل ماده اولیه‌ای که از فولاد تهیه شده است، انعطاف پذیری خوبی دارد و قابلیت انطباق با نیازهای مختلف در سیستم‌های برق را داراست.

قیمت مناسب: در مقایسه با برخی از مواد دیگر مورد استفاده در صنعت برق، لوله برق گالوانیزه گرم قیمت مناسب‌تری دارد. این امر باعث می‌شود که انتخاب لوله برق گالوانیزه گرم از نظر اقتصادی مزیت داشته باشد.

در نتیجه، لوله برق گالوانیزه گرم با مزایای متعددی که ارائه می‌دهد، به یک گزینه مناسب در انتقال و توزیع انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود.

 

به منظور جلوگیرى از خوردگى لوله هاى برق  ، از ورق گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله های برق گالوانیزه گرم به روش متداول استفاده از ورق گالوانیزه گرم و تولید لوله طبق استاندارد انجام می گردد . و انتهاى لوله هاى گالوانیزه دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند پوشش می شوند.

مشخصات محصول تولیدى ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

لوله گالوانیزه گرم

لوله برق گالوانیزه گرم PG36

سایز لوله گالوانیزه گرم

  • لوله برق گالوانیزه گرم PG21
  • لوله برق گالوانیزه گرم PG42
  • لوله برق گالوانیزه گرم PG16
  • لوله برق گالوانیزه گرم PG36
  • لوله برق گالوانیزه گرم PG48
  • لوله برق گالوانیزه گرم PG13.5
  • لوله برق گالوانیزه گرم PG29

قیمت لوله گالوانیزه گرم

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش لوله برق گالوانیزه گرم ،

پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

مزایای لوله برق گالوانیزه گرم چیست؟

قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه گرم و ….. )
طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

سایز لوله گالوانیزه گرم

لوله برق گالوانیزه گرم PG21
لوله برق گالوانیزه گرم PG42
لوله برق گالوانیزه گرم PG16
لوله برق گالوانیزه گرم PG36
لوله برق گالوانیزه گرم PG48
لوله برق گالوانیزه گرم PG13.5
لوله برق گالوانیزه گرم PG29

 

📌 مطالب پیشنهادی :

4.5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.