لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم

0 50

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم یا لوله گالوانیزه برق گرم (عمقی داغ)

لوله گالوانیزه برق گرم را با استفاده از عملیات گالوانیزه گرم یا همان غوطه وری میسازند، برای اینکار باید لوله را داخل وانی از روی مذاب بیاندازیم، در این حالت لوله ها با استفاده از فلز روی پوشانده میشوند.

پوشش ایجاد شده روی این محصولات، از ۶۵ تا ۸۵ میکرون متفاوت است، و معمولا ضخامت این محصول از ۰٫۹ تا ۱ میلیمتر متغییر است.

لوله گالوانیزه گرم

لوله فلزی برق گالوانیزه گرم تولید شده توسط پتروگرایش دارای ضخامت ۱ میلیمتر و ۸۵ میلکرون پوشش گالوانیزه یکی از بهترین لوله های برق تولید شده در کشور است.

ضخامت مناسب لوله ها و همچنین پوشش گالوانیزه ایجاد شده روی لوله ها باعث شده است که به مقاومت بالایی برابر خوردگی، زنگ زدگی و یا شکستگی دست پیدا کنند.

 بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

 علاوه بر این لوله گالوانیزه برق های گرم شرکت PGCO با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی رزوه شده اند. همچنین تمام ضایعاتی که مککن است در طی فرایند گالوانیزاسیون یا ساخت لوله روی آن به وجود آمده باشد در پروسه ای خاص از بین میروند، به همین جهت هم بدون آسیب رسیدن به کابل ها، میتوانیم آنها را از داخل لوله عبور دهیم و لوله را در فضاهای آزاد و مرطوب استفاده کنیم.

 

لوله کاندوئیت از نظر جنس

پوشش گالوانیزه در واقع پوششی از ورق روی است که در فرآیند خوردگی سپر حفاظتی ورق پایه شده و اجازه نمی دهد آن خورده شود.

گالوانیزاسیون قطعات و سازه‌های فلزی به منظور جلوگیری از خوردگی و مقاوت بیشتر در مقابل تأثیرات آب و هوایی انجام می‌شود .شایان ذکر می باشد انتخاب جنس لوله جهت بکارگیری و نصب به شرایط آب و هوایی منطقه بستگی دارد

  • لوله گالوانیزه گرم   (Hot Galvanized Pipe)
  • لوله گالوانیزه سرد  (Cold Galvanized Pipe)
  • لوله ورق سیاه رنگ شده

لوله گالوانیزه برق سرد

این لوله ها هم تقریبا مانند نوع قبلی هستند، اما یه این دلیل که برای گالوانیزه کردن آنها از روش سرد استفاده میشود، ضخامت پوشش گالوانیزه کمتر است،  همچین در جداره داخلی لوله پوشش گالوانیزه وجود ندارد، به همین دلایل هم لوله های گالوانیزه سرد در مقایسه با گالوانیزه گرم از مقاومت به خوردگی پایین تری برخوردار هستند.

 

لوله گالوانیزه برق

لوله فلری برق رنگی کوره ای

لوله کاندوئیت رنگی هم در ضخامت های ۰٫۸ تا ۱ میلیمتر تولید و در بازار به فروش میرسد، این لوله ها برای جلوگیری از ایجاد خوردگی روی رنگ های لوله در کوره قرار میگیرند، البته مقاومت به خوردگی در برابر رطوبت این نوع هم از نوع قبلی کمتر است. و میتوان آنها را در رنگ های سفارشی هم تولید کرد. اما معمولا آنها را در رنگ های مشکی و قرمز تولید میکنند.

لوله های برق رنگی تولیدی پتروگرایش دارای ضخامت های بالا، کیفیت رنگ عالی و رزوره مناسب برا استفاده در کاربردهای لوله کشی برق توکار هستند.

 

چرا در فرایند گالوانیزه کردن لوله گالوانیزه گرم از فلز روی به عنوان روکش استفاده می شود؟

از آن جایی که لوله فولادی گالوانیزه، لوله ای از جنس فولاد کربنی است.

این لوله ها با توجه به نوع فرآیند آبکاری به دو لوله فولادی گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد تقسیم بندی می شوند. در طی فرآیند و عملیات گالوانیزه کردن لوله ، پوششی از فلز روی بر روی لوله ها ی فولادی قرار می گیرد و به این ترتیب مقاومت لوله در برابرخوردگی زمانی که در مجاورت با رطوبت باشد افزایش پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که فلز روی نسبت به فولاد به کار رفته در لوله های گالوانیزه فعال تر است، باعث می شود تا لوله فولادی دیرتر در اثر رطوبت آسیب ببیند و به این ترتیب طول عمر لوله های گالوانیزه افزایش پیدا خواهد کرد.

 

مزایای لوله برق گالوانیزه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه گرم و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

نحوه خرید لوله گالوانیزه گرم چگونه است؟

برای خرید لوله گالوانیزه گرم با شماره تلفن 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید ، مهمترین پارامتر قیمت گذاری این محصول وزن و سایز لوله می باشد.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان در انتخاب هرچه بهتر محصول مورد نظر شما هستند.

روند خرید لوله برق از آهن شهر به چه شکل است؟

برای خرید انواع لوله های برق و کاندوئیت از سایت پتروگرایش کوشا ورزان تنها کافی است با شماره تماس 49986000 (021) با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

 

4.8/5 - (11 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.