قیمت لوله گالوانیزه گرم

0 4

قیمت لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه فولادی چیست ؟

لوله گالوانیزه فولادی عموما برای تهویه استفاده می گردد و هم چنین در تخلیه فاضلاب ها نیز از این نوع لوله ی گالوانیزه استفاده می گردد. لوله گالوانیزه فولادی از جنس فولاد نرم می باشد و برای تهیه این لوله ها برای افزایش مقاومت به خوردگی و گالوانیزه کردن آن ها و مقاومت در برابر انواع اسیدها و زنگ زدگی آن ها را در یک وان حاوی فلز روی قرار داده تا ورق فولادی تبدیل به ورق گالوانیزه فولادی گردد.
 

قیمت لوله گالوانیزه | قیمت روز لوله گالوانیزه لیست قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه سپنتا سبک سنگین گرم سرد

لوله گالوانیزه گرم،  این لوله برقی که از ورق فولادی تولید می گردد در انواع مختلف لوله برق گالوانیزه عمقی داغ ، لوله برقی گالوانیزه گرم ، لوله برق گالوانیزه سرد تولید می گردد.

لوله برق گالوانیزه  اساس استاندارد ISO و BS تولید می گردد.

 بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

لوله برق گالوانیزه جهت سهولت در حمل و همچنین استفاده در خطوط مختلف لوله کشی های صنعتی بصورت شاخه های سه متری تولید و بسته بندی می گردد.

لوله برق گالوانیزه با برند به همراه اتصالات مربوطه قابل ارائه می باشد .

لوله برق گالوانیزه در اندازه های ۱۳٫۵ و ۱۶ و ۲۱ و ۲۹ قابل تولید و ارائه می باشد.

 

لوله فولادی برق جهت جلوگیری از صدمه دیدن سیم و یا عایق آن و نیز محافظت از عوامل خارجی برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود.

این نوع لوله ها که به صورت روکار استفاده میشوند در برابر فشار و ضربات بیرونی احتمالی مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

معمولا از لوله گالوانیزه در لوله کشی های صنعتی برقی و لوله کشی های سیستم های امنیتی مانند سیستم های دوربین مداربسته ، سیستم های آتش نشانی و اعلام حریق ، سیستم های لوله کشی اعلام سرقت و همچنین در لوله کشی های شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گردد.

لوله گالوانیزه دارای ۵ سال گارانتی میباشد.

لوله های برقی گالوانیزه  با قابلیت خم کاری در دستگاههای دستی و اتوماتیک و بدون هیچگونه ریزش و پوسته شدن لوله در هنگام خمکاری این امکان را برای پیمانکار فراهم می نماید که با آسودگی در تمامی زوایای مختلف از لوله برقی گالوانیزه استفاده نماید.

 بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

4.8/5 - (6 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.