جعبه تقسیم برق گرد

0 39

جعبه تقسیم برق گرد

جعبه تقسیم های برق گرد در دو نوع گالوانیزه و آلومینیومی وجود دارند.

جعبه تقسیم گالوانیزه

در نوع گالوانیزه این جعبه تقسیم ها از ورق گالوانیزه گرم در تولید آنها استفاده میگردد و در حالی که از آنها داخل کار استفاده می گردد می توانند روی کار هم به کار گرفته شوند.از این جعبه تقسیم ها مانند دیگر جعبه تقسیم ها برای محافظت و صهولت دسترسی به سیم و کابل ها و همچنین گرفتن انشعاب استفاده می گردد.

جعبه تقسیم برق گرد

کاربرد جعبه تقسیم

وظیفه دیگر این جعبه تقسیم ها خارج کردن و مخفی کردن انشعابات و نقطه طلاقی کابل ها و سیم ها با یکدیگر است.

جعبه تقسیم آلومینیومی

نوع آلومینیومی آن از مقاومت بالاتری نسبت به رطوبت و شکنندگی برخوردار است.در این نوع جعبه تقسیم ها که بصورت ریختگی و قالب دایکاست هستند از درب استفاده میشود و میتوان آنها را با رنگ الکترواستاتیک هم زیبا تر و هم در برابر رطوبت مقاوم تر کرد.

مطالب مشابه

کاربرد جعبه تقسیم

کاربرد بسیار جالب این جعبه تقسیم ها علاوه بر ظاهر زیبا و چشم نواز این است که معمولا برای نصب و سیم کشی دوربین های مدار بسته از این جعبه تقسیم استفاده می کنند و دلیل آن این است که در نقطه ی انشعاب گیری خود جعبه می تواند نقش پایه ی دوربین را ایفا کند.

این جعبه تقسیم ها معمولا در ابعاد ۵*۵ / ۷*۷ و ۱۰*۱۰ سانتیمتر با عمق تقریبی ۴ الی ۵ سانت تولید می شوند.

پانچ و سوراخ های این جعبه تقسیم ها طبق استاندارد های ISO METRIC و PG ایجاد می گردند.

 

 

جعبه تقسیم برق یکی از تجهیزات برقی ساختمانی است که جایگاهی برای قرار … می نمایید جعبه تقسیم می تواند گرد ، مربع یا مستطیل باشد

 

 

پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی جعبه تقسیم برق گرد، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.