روش‌ تولید لوله درزدار

0

روش‌ تولید لوله درزدار – فرآیند تولید لوله درزدار

لوله درزدار با چرخاندن یک کویل فولادی به ضخامت مورد نظر برای ایجاد یک نوار یا صفحه تخت، آغاز می‌شود. پس از آن دو سر طولی این صفحه فولادی تخت به موازات هم و بر روی یکدیگر قرار گرفته و در محیطی که از لحاظ شیمیایی خنثی است جوش داده می‌شود.

از میان فولادهای قابل جوش دادن، فولاد آستنیتی بهترین گزینه برای جوش دادن است و فولاد فریتیک در بخش‌های نازک قابل جوشکاری است.

فولادهای دوبلکس کاملاً قابل جوش هستند اما نسبت به فولادهای آستنیتی به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

 

فرآیند تولید لوله درزدار

روش‌های تولید لوله فولادی سیاه درزدار

در طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته است. احتمالاً برجسته‌ترین پیشرفت استفاده از جریان‌های الکتریکی فشار بالا به عنوان تکنیک جوش است. این تکنیک باعث شده تا توانایی لوله فولادی سیاه درزدار سپاهان در برابر خوردگی و شکستگی در ناحیه درز لوله بیشتر شده و بهبود یابد.

درست است که از لحاظ تئوری جوش (درز) موجود در لوله‌های درزدار آن‌ها را ضعیف‌تر می‌کند اما امروزه با پیشرفت چشمگیر روش‌های تولید و تضمین کیفیت دیگر جای نگرانی نیست. این یعنی تا زمانی که معیارهای تعریف شده برای میزان تحمل فشار و دما در لوله فولادی سیاه درزدار سپاهان رعایت شده و از معیارها عبور نکنیم، مطمئن باشید که این لوله هم می‌تواند به خوبی لوله مانیسمان در انواع صنایع عمل کند.

 

 

  • لوله های فولادی ضد زنگ فشار: این نوع لوله از جنس استنلس استیل می تواند از کامپوزیت نیکل و کروم یا از کروم جامد ساخته شود. دو زیر مجموعه از لوله های استنلس استیل تحت فشار یکپارچه و عملکرد الکترونیکی هستند.
  • لوله های فولادی ضد زنگ بهداشتی: این نوع لوله در صنایع بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که فاضلاب در اولویت قرار دارد مانند مواد غذایی و آشامیدنی. لوله های بهداشتی معمولاً از ASTMA270 ساخته شده و نیاز به نگهداری کمتری دارند.
  • لوله های استنلس استیل مکانیکی: این لوله ها از مقادیر ASTMA511 و A554 ساخته شده اند و برای تولید مواردی مانند استوانه ها و سایر کاربردهای مشابه استفاده می شوند.
  •  لوله های فولادی ضد زنگ استاندارد: این نوع از فولاد ضد زنگ درجه ۳۰۴ است که حاوی ۰،۰۸ کربن است. از آنجا که در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم است. این نوع فولاد ضد زنگ اغلب در کاربردهای منظم محیط استفاده می شود.
  • لوله های استنلس استیل خط هیدرولیک: این نوع فولاد از ۳۰۴ یا ۳۰۴L تولید می شود (“L” در اینجا به معنای محتوای کربن پایین تر از ۰٫۰۳٪) است. قطرهای کوچک آن باعث دوام بیشتر آنها می شود، بنابراین برای خطوط سوخت و هیدرولیک مناسب است.
  • لوله های فولادی از جنس استنلس استیل: لوله های استنلس استیل با کربن کم از نظر بسیار قوی در کاربردهای هواپیما بسیار محبوب هستند.

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

۰۲۱-۴۴۲۵۴۵۶۵

۰۲۱-۴۴۲۵۳۵۶۵

۰۹۱۲-۰۴۳۴۵۶۵

 

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی شما درباره این محصول می باشند.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.