فروش لوله کاندوئیت برق

0 9

لوله کاندوئیت

Conduit pipe

لوله کاندوئیت از جمله قطعات مورد نیاز در لوله کشی های برق ساختمان بصورت روکار و در محیط باز می باشد. لوله های کاندوئیت با پوشش گالوانیزه گرم که حداقل بین ۶۰ الی ۷۰ میکرون می باشد ، مقاومت زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد و با قابلیت خم کاری مناسب در زاویه های مختلفی امکان پیچش لوله در نقاط مختلف پروژه امکان پذیر می باشد.

از لوله های کاندوئیت در پروژه های برق رسانی عمرانی ، پروژه های بیمارستانی ، پروژه های صنعتی ، پارکینگ های طبقاتی ، پروژ های نیروگاهی و نیروگاههای خورشیدی ، سیستم های دوربین مداربسته و سیستم های اعلام حریق و اعلام سرقت می توان استفاده نمود.

کیفیت رزوه و دنده لوله های کاندوئیت از مهمترین مزایای لوله می باشد.

نوع رزوه و طول لوله های کاندوئیت بر اساس استاندارد های  DIN  آلمان  و BS  انگلیس تولید می گردد.

لوله کاندوئیت

لوله کاندوئیت جهت سهولت در حمل و همچنین استفاده در خطوط مختلف لوله کشی های صنعتی بصورت شاخه های سه متری تولید و بسته بندی می گردد.

لوله کاندوئیت با برند به همراه اتصالات مربوطه قابل ارائه می باشد .

لوله کاندوئیت در اندازه های ۱۳٫۵ و ۱۶ و ۲۱ و ۲۹ قابل تولید و ارائه می باشد.

لوله های کاندوئیت با قابلیت خم کاری در دستگاههای دستی و اتوماتیک و بدون هیچگونه ریزش و پوسته شدن لوله در هنگام خمکاری این امکان را برای پیمانکار فراهم می نماید که با آسودگی در تمامی زوایای مختلف از لوله کاندوئیت استفاده نماید.

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .


 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.