لوله فلزی فلکسیبل خرطومی

لوله خرطومی فلکسیبل

0 3

لوله خرطومی فلکسیبل

 

عرضه کننده انواع لوله خرطومی فلکسیبل در مدل های: لوله خرطومی فلکسیبل فلزی ساده،لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم،لوله خرطومی فلکسیبل فلزی روکشدار،لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی، لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار،لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار و لوله خرطومی فلکسیبل نسوز و گلند خرطومی تک پیچ و دوپیچ

لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده و بیش تر در تابلو برق ها جهت پل ارتباطی بین سینی و درب تابلو برق برای سیمها استفاده می شود.

لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود.

 

لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود.

مطالب مشابه

لوله خرطومی فلکسیبل روکشدار از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی.

لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا.

 

لوله خرطومی فلکسیبل شیلدار از جنس فلز و روکش شیلددار بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در داخل فضای بسته استفاده می شود تا عایقی برای جلوگیری از نفوذ امواج مغناطیسی باشد.

 

لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار از جنس فلز و روکش شیلددار و روکش پلاستیک بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در محوطه و فضای باز می باشد تا از نفوذ باران و امواج مغناطیسی جلوگیری کند.

فروش لوله خرطومی فلکسیبل  که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی فلکسیبل) می باشد.

لوله خرطومی فلزی

لوله خرطومی فلزی که به روش تولید از ورق استیل انجام می شود . یکی از اتصالات پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد.

لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای ۱۰۰، ۷۵، ۶۳ ، ۵۲ ، ۴۸ ، ۴۲ ، ۳۶ ، ۲۹ ، ۲۵، ۲۱،۱۶ ، ۱۳ ،۱۱ ، ۹ عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 

استعلام روزانه قیمت از چه ساعتی شروع می شود ؟

روزانه از ساعت 9 صبح می توانید قیمت لوله را در سایت مشاهده فرمایید. همچنین مشاوره فروش با تلفن 02149986000 داخلی 100 امکان پذیر است.

چگونه می توانم کالا را دریافت کنم؟

کالا از کارخانه مستقیم به مقصد شما در هرکجای ایران ارسال می گردد

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

5/5 - (1 امتیاز)

 

مزایای لوله خرطومی فلزی

  • انعطاف بالا نسبت به سایر لوله ها
  • اتصالات آسان و در دسترس ( گلند و ….. )

مشخصات محصول تولیدى   ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی فلزی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

لوله خرطومی فلزی

لوله خرطومی فلزی در انواع استیل، گالوانیزه و سیلیس تولید می گردد.

قطر داخلی و خارجی ۴۲-۳۶ /  ۵۰-۴۴ / ۵۶-۵۰ /  ۶۶-۶۰ /  ۷۰-۶۴ /  ۷۶-۷۰ /  ۸۱-۷۵ /  ۸۶-۸۰ /  ۹۴-۸۸ /  ۱۰۶-۱۰۰ /  ۱۱۸-۱۱۲ /  ۱۳۱-۱۲۵ /  ۱۵۶-۱۵۰ /  ۲۰۶-۲۰۰

لوله خرطومی فلزی

سایز لوله خرطومی فلزی برق

 

  • لوله خرطومی برق PG21
  • لوله خرطومی فلزی برق PG42
  • لوله خرطومی برق PG16
  • لوله خرطومی فلزی برق PG36
  • لوله خرطومی فلزی برق PG48
  • لوله خرطومی برق PG13.5

لوله خرطومی فلزی برق PG29

فروش لوله خرطومی فلزی

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان  در زمینه ی فروش لوله خرطومی فلزی برق ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.