لوله برق پلی اتیلن

0 0

لوله برق پلی اتیلن

لوله برق پلی اتیلنمخصوص برق کشی یکی از پرمصرف ترین لوله ها در صنعت لوله کشی برق به حساب آمده و به دلیل سبکی ، سهولت در نصب و قیمت مناسب مورد توجه است

اگر به دنبال خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن برقی یا همان کاور کابل های برق با کیفیت هستید، پیشنهاد ما برای اطمینان بیشتر مراجعه به نمایندگی های مجاز این محصول می باشد.
یکی از محصولات پرکاربرد در حوزه پلیمرهای مقاوم و عایق جریان الکتریسته، پلی اتیلن برقییا همان کاور کابل های برق هست که جهت استفاده در کابل های برق و فیبرهای نوری به کار گرفته می شود. برای اطمینان از خرید محصول با کیفیت به نمایندگی های مجاز مراجعه فرمایید.

لوله پلی اتیلن که به عنوان یکی محافظ برای کابل برق استفاده می شود از مواد اولیه پلیمری با گرید تجاری PE100 و PE80 تهیه می شوند. از این لوله ها برای پوشش دادن فیبرهای نوری و کابل مخابراتی نیز استفاده می شود.

در کشورهای پیشرفته، تمام سیستم های مخابراتی در شهرها و حومه شهرها، چه از لحاظ مخابراتی و چه از نظر سیستم های مداربسته نظارتی، به لوله های پلی اتیلن کابلی مجهز هستند. با اینکه قطر این لوله ها کوچک است اما در دو نوع تک جداره و دو جداره مورد استفاده می شوند.

 

لوله پلی اتیلن که به عنوان یکی محافظ برای کابل برق استفاده می شود

 

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .


 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.