چرا از لوله های پلی اتیلن برای محافظت از کابل ها استفاده می شود؟

0 0

چرا از لوله های پلی اتیلن برای محافظت از کابل ها استفاده می شود؟

 

عوامل زیادی وجود دارند که باعث می شوند لوله های پلی اتیلن گزینه های بسیار مناسبی برای پوش دادن انواع کابل باشند. لوله های پلی اتیلن فاقد هر گونه عامل زیان آور یا مخرب برای کابل های برق هستند. این لوله ها هرگز زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند.

لوله های پلی اتیلن در برابر عوامل شیمیایی و شرایط محیطی، مقاوم هستند.

ویژگی پایداری لوله های پلی اتیلن در برابر شکست و خستگی، تنش و فشار، موجب می شود این لوله ها در شرایط سخت محیط عملکرد منحصر به فردی داشته باشند. انواع لوله های پلی اتیلن کابلی (تک جداره – دو جداره) که از مواد PE100 ساخته می شوند، در برابر پارامتر “رشد آرام ترک” پایدار هستند؛ این خاصیت موجب می شود اگر این لوله ها در اثر برخی عوامل ناگهانی دچار ترک خوردگی شود، ترک ایجاد شده در طول لوله ادامه نخواهد یافت؛ به عبارت دیگر این لوله ها در برابر رشد آرام ترک، ایمن هستند.

 

لوله پلی اتیلن که به عنوان یکی محافظ برای کابل برق استفاده می شود

 

سطح داخلی لوله های پلی اتیلن کابل برق، تقریباً هموار و یکنواخت است. این ویژگی تا سال ها در طول لوله ثابت می ماند و اختلالی در عملکرد این لوله ها ایجاد نمی کند.

یکی دیگر مزایای لوله پلی اتیلن کابل برق، سهولت در حمل و نقل و نصب آن ها است. عملیات نصب لوله های پلی اتیلن کاورینگ کابل، بسیار ساده و اقتصادی بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالای آن ها می توان از انواع روش های اتصال برای آن ها استفاده نمود.

معمولاً بهترین روش اتصال این لوله ها به یکدیگر، روش الکتروفیوژن است. با این شیوه جوشکاری، رطوبت، آب یا هوا به درون لوله ها نفوذ نمی کند. به عبارت دیگر، لوله های پلی اتیلن کابل برق، عایق رطوبت به شمار می روند. لوله پلی اتیلن کابل برق، مقرون به صرفه است زیرا در کلاف های ۵۰۰ متری تولید می شوند و می توان از آن ها در فاصله های طولانی استفاده کرد.

 

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .


 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.