لوله برق رنگی

0 1

لوله برق رنگی

لوله پلیکا برق رنگی یا لوله برق پلی آمید از جنس پلاستیک نرم می باشد که امروزه 65 درصد در ساختمان ها و سازه های سبک مورد استفاده قرار می گیرد که قیمت آن از تمام لوله های برق موجود در بازار کمتر است و البته از معایب آن می توان به نسوز یا ضد اشتعال نبودن این لوله ها اشاره کرد.

لوله پلی امید از جنس پلاستیک فشرده بوده که برای فشارهای مختلف ساخته می شوند ، این لوله ها در برابر عوامل خوردگی فلزات مانند واکنش های شیمیایی و اسیدها مقاومت نشان می دهند بنابراین در شرایط محیطی مختلف قابل استفاده می باشند.

در واقع لوله های پلی آمید در دسته پلیمرهای مهندسی قرار دارند که معمولا در رنگ های مختلف تولید می شوند و مشتریان می توانند برای عبور سیمها و کابل های ساختمان مورد نظر خود یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایند.

 

انواع لوله برق پلیکا در برابر شکنندگی مقاومت بالایی دارد که از مزایای مهم عملکردی آن محصوب می شود همچنین از ویژگی های دیگر انواع لوله پلی آمید می توان به قدرت تحمل بالای فشار در این محصولات اشاره کرد که سبب می شود تحت بار زیاد تغییر شکل ندهند

، از خصوصیات دیگر لوله پلی امید یا لوله پلیکا وزن سبک و در عین حال داشتن استحکام بالای آن است که امکان حمل و نقل آسان آنها فراهم می شود و در عین حال قیمت ارزان تری نیز دارند.

لوله برق پلی آمید محصولی است که در صنعت ساختمان سازی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای گوناگونی دارد که می توان به مصارف عبور کابل های برق ، کابلهای مخابراتی و مصارف آبرسانی اشاره کرد ، انواع لوله پلیکا که در صنعت تجهیزات با نام لوله پلی امید شناخته می شوند به دلیل راحتی نصب و سبک بودن نسبت به لوله های فولادی مصرف بالاتری دارند همچنبن این لوله ها نارسانا هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند.

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .




امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.