لوله خرطومی نسوز

0 25

لوله خرطومی نسوز

لوله خرطومی نسوز که به روش تولید از ماده PVC پی وی سی  انجام می شود . یکی از اتصالات پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد.

لوله خرطومی نسوز در سایزهای مختلف  عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته و محیط های با حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

 لوله خرطومی نسوز و دلیل استفاده از آن در صنایع

لوله خرطومی نسوز، به دلیل مقاومت بسیار بالای خود در برابر حرارت و الکتریسیته مورد استقبال قرار گرفته اند. بنابراین در هنگام بروز آتش سوزی می توان اطمینان حاصل کرد که به تاسیسات برقی آسیبی نخواهد رسید چرا که بروز آسیب در تاسیسات برقی، منازل مسکونی عملا بی فایده خواهد شد. اما ویژگی ها و کاربردهای لوله خرطومی چیست؟

مزایای لوله خرطومی نسوز

  • مقاومت در برابر حرارت
  • انعطاف بالا نسبت به سایر لوله ها

مشخصات محصول تولیدى ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی نسوز ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

لوله خرطومی نسوز(PVC)  در سایزهای  ۱۱ ، ۱۳ ، ۱۶ و در متراژ ۲۰ متری عرضه می گردد.

لوله خرطومی نسوز

لوله خرطومی و ویژگی های آن

  • لوله های خرطومی به گونه ای طراحی شده اند که انعطاف پذیری بالایی داشته باشند و در منازل مسکونی بدون آن که هیچ آسیبی به سیم ها برسد، از آن استفاده کرد. همچنین لوله های خرطومی بسیار سبک تر از لوله های معمولی بوده و جابجایی و حمل و نقل آن ها بسیار آن است کاربری این لوله ها همانند لوله فلکسیبل فلزی است و امکان نصب سر لوله پلاستیکی بر روی آن ها وجود دارد.
  • لوله های معمولی در هنگام اجرا، مشکلاتی از قبیل، عدم ایجاد انحنا و استفاده از اتصالات را به همراه دارند. اما لوله های خرطومی بسیار منعطف بوده و سرعت اجرای آن ها بسیار بالاتر از لوله های معمولی خواهد بود.
  • از لحاظ اقتصادی، لوله خرطومی نسوز، بسیار ارزان قیمت تر از سایر لوله ها بوده و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
  • لوله خرطومی به گونه ای طراحی شده است که سطح خارجی آن ها شیار دار بوده و سطح داخل به صورت کاملا صاف و صیقلی است به این ترتیب به راحتی درون دیوار ها قرار گرفته و مستحکم می شود. همچنین سیم ها و کابل ها به دلیل آن که سطح داخلی این لوله ها صاف است، به راحتی از درون لوله ها عبور خواهند کرد.
  • لوله خرطومی کاملا عایق بوده و از انتقال الکتریسیته عبوری به سطح لوله در صورت بروز مشکل در لوله جلوگیری می کند. همچنین حرارت ناشی از آتش سوزی را کمتر به سیم ها و کابل ها منتقل می کند.

ماده به کار رفته در لوله خرطومی

همانطور که گفته این نوع از لوله های خرطومی علاوه بر آن که باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند، باید در برابر گرما نیز از خود مقاومت بسیار بالایی به معرض نمایش بگذارد. چرا که این لوله ها باید در محیط های گرم و مکان هایی که دچار حریق شده اند، مانع از آسیب رسیدن به سیم ها و کابل ها شوند.

به علاوه این لوله ها باید وزن کمی داشته باشند بنابراین برای تولید این لوله ها از ماده ای به نام گرانول پی وی سی استفاده می کنند. این ماده ترکیبی از پودر پی وی سی و مواد افزودنی متناسب فرمولاسیون مخصوص به خود است.

لوله خرطومی نسوز

سایز لوله خرطومی نسوز

  • لوله خرطومی برق ۱۱
  • لوله خرطومی برق ۱۳
  • لوله خرطومی برق ۱۶

قیمت لوله خرطومی نسوز

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی قیمت و فروش لوله خرطومی نسوز برق ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

 

 

 

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.