لوله کاندوئیت برق

0 0

لوله کاندوئیت برق / کاندوئیت و متعلقات

لوله کاندوئیت برق لوله ایی است که برای حفاظت و هدایت سیم کشی برقی در یک ساختار ساختمانی یا غیر ساختمانی استفاده می شود. کاندوئیت برقی را می توان از فلز، پلاستیک، فیبر یا خاک آتش دیده ساخت. اکثر کاندوئیت ها سفت و محکم هستند ولی کاندوئیت های فلکسیبل ( انعطاف پذیر ) برای بعضی اهداف استفاده می شوند.

عموما ً لوله فولادی برق توسط برق کاران در محل نصب تجهیزات برقی نصب می شوند. جزییات نصب، شکل و استفاده لوله کاندوئیت برق اغلب از طریق مقررات سیم کشی مشخص می شوند مثل کد الکتریکی ملی (NEC) آمریکا و دیگر کدهای ساختمانی.

یک سیستم کاندوئیت می تواند ضدآب یا قابل استفاده در آب باشد. کاندوئیت فلزی را می توان برای پوشش مدارهای حساس از تداخل الکترومغناطیس استفاده کرد و همچنین از صدور چنین تداخلی از کابل های میانی انرژی جلوگیری کرد.

مقایسه لوله فولادی برق با دیگر روش های سیم کشی

لوله فولادی حفاظت بسیار خوبی برای هادی ها از نظر فشار ، رطوبت ، و بخارهای شیمیایی می باشند. تعداد، سایز و انواع گوناگون سیم و کابل ها را می توان درون یک کاندوییت گذاشت که طراحی و ساخت آن در مقایسه با چندین سلسله کابل یا کابل کامپوزیت ارتقا یافته ساده تر و یا هزینه آن کمتر است. سیستم های برق رسانی در ساختمان ها گاهی لازم است در آنها تغییراتی ایجاد گردد . تغییرات سیم کشی با استفاده از کاندوئیت برقی ساده تر و ایمن تر انجام می گیرد بدلیل اینکه از هادی های موجود می توان صرف نظر کرد و هادی های جدیدی در کاندوئیت ها نصب کرد.

 

جدول سایز لوله فولادی

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.