لوله کاندوئیت metric M25

لوله کاندوئیت (Conduit Pipe) چیست؟

0 6

لوله کاندوئیت METRIC M25

لوله کاندوئیت METRIC M25 به معنای لوله‌ای است که با سیستم متریک (Metric) و سایز M25 ساخته شده است. این سیستم سایزدهی معمولاً در برخی از کشورها و استانداردها استفاده می‌شود. سایز M25 به قطر داخلی لوله اشاره دارد و به اندازه 25 میلیمتر است.

لوله کاندوئیت، یک نوع لوله فولادی با پوشش گالوانیزه است که مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. استفاده اصلی از این نوع لوله در سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی است، به عنوان مثال در نصب و اتصالات برقی و سیم‌کشی در ساختمان‌ها و صنایع.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است استانداردها و سیستم‌های سایزدهی متفاوتی برای لوله‌ها در محل زندگی شما وجود داشته باشد. بنابراین، برای دقت بیشتر، می‌توانید با استانداردها و مشخصات فنی محصول مربوطه یا خرید لوله تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید.

لوله کاندوئیت

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

لوله کاندوئیت ( فولادی ) گالوانیزه گرم

لوله کاندوئیت ( فولادی ) گالوانیزه گرم جهت حفاظت مکانیکی کابل مناسب جهت استفاده در محیط های مرطوب

Rigid steel hot dip galvanized conduit pipe with threaded ends. For mechanical protection of cables. Suitable for useing in wet environment.

Based on UL Standard

Category: Conduit pipe

Product code: SCH

لوله گالوانیزه سرد

سایز لوله کاندوئیت متریک

  • لوله کاندوئیت metric M20
  • لوله کاندوئیت metric M25
  • لوله کاندوئیت metric M32
  • لوله کاندوئیت metric M40
  • لوله کاندوئیت metric M63

این لوله ها با دنده iso metric و فقط در نوع گالوانیزه گرم در کارخانه این شرکت و با ظرفیت تولید1500 تن در سال تولید گشته و در شاخه های 6،4،3 متری به همراه 1 عدد کوپلینگ و 1 عدد بوشینگ UPVC بسته بندی و ارائه می گردد .

  • متریال : ورق فولادی ST37
  • دامنه تولید : 20mm-100mm
  • نوع روکش : گالوانیزه عمق داغ با حداقل 70 میکرون ضخامت روی
  • استاندارد : 4568BS
  • نوع بسته بندی : بندیل

 

 

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

لوله کاندوئیت چیست

لوله کاندوئیت (Conduit Pipe) یک نوع لوله است که معمولاً از فولاد ساخته شده و برای حفاظت و محافظت از سیم‌ها و کابل‌های الکتریکی استفاده می‌شود. این لوله عمدتاً در صنعت الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌شود و در سیستم‌های سیم‌کشی و نصب و اتصالات برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی های لوله کاندوئیت

لوله کاندوئیت دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای استفاده در صنعت الکتریکی مناسب می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:
محافظت و عایق‌بندی: لوله کاندوئیت به عنوان یک محافظ و عایق برای سیم‌ها و کابل‌های الکتریکی عمل می‌کند و آنها را در برابر ضربه، خراش، رطوبت و عوامل خارجی دیگر محافظت می‌کند.
مقاومت در برابر حرارت و آتش: لوله کاندوئیت معمولاً مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد، که این ویژگی آن را مناسب برای استفاده در محیط‌های با دماهای بالا و حاشیه‌های آتشگیری می‌کند.
نصب و اتصالات آسان: لوله کاندوئیت به راحتی قابل نصب و اتصال است و به وسیله اتصالات خاصی می‌توان آن را به دیگر قطعات الکتریکی و سیستم‌های سیم‌کشی متصل کرد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.